- 5 Résultats
prix le plus bas: € 125,20, prix le plus élevé: € 164,03, prix moyen: € 147,11
1
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.
Commander
sur Achtung-Buecher.de
€ 125,20
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.:

Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - edition reliée, livre de poche

2002, ISBN: 140201032X

hardcover 312 Seiten; Gebundene Ausgabe Ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); und sichtbaren Gebrauchsspuren; in der… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) getbooks GmbH, 65510 Idstein
2
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
Commander
sur Springer.com
€ 160,49
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - nouveau livre

ISBN: 9781402010323

The almost universal rejection of the notion of symbols as `carriers of meaning' has created the need to find an alternative for the use of models as embodiments of mathematical concepts.… Plus…

Nr. 978-1-4020-1032-3. Frais d'envoiWorldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
3
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.
Commander
sur ZVAB.com
€ 125,35
Envoi: € 3,501
CommanderLien sponsorisé
Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - edition reliée, livre de poche

2002

ISBN: 140201032X

[EAN: 9781402010323], [SC: 3.5], [PU: Springer], OF,BOOK,A,RICHARD,ENGLISH,GLOBAL STORE,J,VAN,TEACHING,ACADEMIC,H,TRADE,SUBJECT,9781402010323,KOENO,GRAVENMEIJER,LEHRER,OERS,SPECIFIC,KLUWE… Plus…

Frais d'envoi EUR 3.50 getbooks GmbH, Bad Camberg, HE, Germany [55883480] [Rating: 5 (von 5)]
4
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - K. P Gravemeijer
Commander
sur AbeBooks.de
€ 160,49
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
K. P Gravemeijer:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - edition reliée, livre de poche

2002, ISBN: 140201032X

[EAN: 9781402010323], Neubuch, [PU: Springer Netherlands Dez 2002], MATHEMATIK; INSTRUCTIONALDESIGN; MATHEMATICSEDUCATION; LEARNINGANDINSTRUCTION, This item is printed on demand - it take… Plus…

NEW BOOK. Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) BuchWeltWeit Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 4 (von 5)]
5
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - K. P Gravemeijer
Commander
sur ZVAB.com
€ 164,03
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
K. P Gravemeijer:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - edition reliée, livre de poche

2002, ISBN: 140201032X

[EAN: 9781402010323], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer Netherlands], MATHEMATIK; INSTRUCTIONALDESIGN; MATHEMATICSEDUCATION; LEARNINGANDINSTRUCTION, Druck auf Anfrage Neuware - Printed af… Plus…

NEW BOOK. Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30)

This book explores the option of building on symbolizing, modeling and tool use as personally meaningful activities of students. It discusses the dimension of setting: varying from the study of informal, spontaneous activity of students, to an explicit focus on instructional design, and goals and effects of instruction; and the dimension of the theoretical framework of the researcher: varying from constructivism, to activity theory, cognitive psychology and instructional-design theory.

Informations détaillées sur le livre - Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30)


EAN (ISBN-13): 9781402010323
ISBN (ISBN-10): 140201032X
Version reliée
Date de parution: 2002
Editeur: Gravemeijer, K.P, Lehrer, R. van Oers, H.J. Verschaffel, Lieven, Springer
320 Pages
Poids: 0,677 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-07-13T23:19:28+02:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-03-20T13:17:13+01:00 (Paris)
ISBN/EAN: 140201032X

ISBN - Autres types d'écriture:
1-4020-1032-X, 978-1-4020-1032-3
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: gravemeijer, lieven, lehrer, oer, verschaffel, lehr richard
Titre du livre: symbolizing modeling and tool use mathematics education, springer mathematics


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9789401731942 Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education K.P Gravemeijer Editor (Roland Diehl)


< pour archiver...