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Destination Branding : Creating the Unique Destination Proposition by Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger Morgan - Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger Morgan
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Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger Morgan:

Destination Branding : Creating the Unique Destination Proposition by Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger Morgan - livre d'occasion

ISBN: 9780750659697

In today's highly competitive market, many destinations - from individual resorts to countries - are adopting branding techniques similar to those used by 'Coca Cola', 'Nike' and 'Sony' i… Plus…

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Destination Branding: Creating the unique destination proposition - Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride
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Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride:

Destination Branding: Creating the unique destination proposition - livre d'occasion

ISBN: 9780750659697

In today's highly competitive market, many destinations - from individual resorts to countries - are adopting branding techniques similar to those used by 'Coca Cola', 'Nike' and 'Sony' i… Plus…

No. 9780750659697. Frais d'envoi1, 3-5 Days. (EUR 3.28)
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Morgan, Nigel; Pritchard, Annette; Pride, Roger:
Destination Branding, Second Edition: Creating the unique destination proposition - Livres de poche

2004

ISBN: 0750659696

[EAN: 9780750659697], [PU: Butterworth-Heinemann], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the … Plus…

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Destination Branding: Creating the Unique Destination Proposition - Livres de poche

2004, ISBN: 0750659696

[EAN: 9780750659697], [SC: 0.0], [PU: Butterworth-Heinemann], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Des… Plus…

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Destination Branding: Creating the Unique Destination Proposition - Livres de poche

2004, ISBN: 0750659696

[EAN: 9780750659697], [PU: Butterworth-Heinemann], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the … Plus…

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Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Destination Branding: Creating the unique destination proposition

In today's highly competitive market, many destinations - from individual resorts to countries - are adopting branding techniques similar to those used by 'Coca Cola', 'Nike' and 'Sony' in an effort to differentiate their identities and to emphasize the uniqueness of their product. <br><br>By focusing on a range of global case studies, Destination Branding demonstrates that the adoption of a highly targeted, consumer research-based, multi-agency 'mood branding' initiative leads to success every time.<br><br>* Includes five completely new chapters authored by brand consultants, destination marketers and academics, including Philip Kotler and Wally Olins.<br>* A more global coverage with new case studies and examples from the US, New Zealand, Australia and Asia. <br>* Considers the web as a channel of place branding/promotion and its effects on the industry

Informations détaillées sur le livre - Destination Branding: Creating the unique destination proposition


EAN (ISBN-13): 9780750659697
ISBN (ISBN-10): 0750659696
Livre de poche
Date de parution: 2004
Editeur: A Butterworth-Heinemann Title

Livre dans la base de données depuis 2007-05-17T13:32:47+02:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-07-21T20:29:59+02:00 (Paris)
ISBN/EAN: 9780750659697

ISBN - Autres types d'écriture:
0-7506-5969-6, 978-0-7506-5969-7
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: nigel rogers, pritchard, morgan roger, annette
Titre du livre: destination branding, destination and, the proposition, creating the other, annette


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