prix le plus bas: € 3,21, prix le plus élevé: € 8,44, prix moyen: € 4,89
(*)
BarCharts Inc: Marketing - livre d'occasion
ISBN: 9781572226326
This 4-page study guide contains fundamental marketing definitions and principles which are specifically designed to aid business students. x0D; Topics covered include: - govern… Plus…
This 4-page study guide contains fundamental marketing definitions and principles which are specifically designed to aid business students. x0D; Topics covered include: - government & target markets - market segments - international markets - product life cycle - communications in marketing - distributions & logistics - market research & price determination - industrial & commercial markets Marketing BarCharts Inc, Barcharts<
No Synopsis Available Marketing, 9781572226326, Book, Textbook Books > Business & Economics > Marketing, Advertising, and Sales Paperback, Barcharts Inc
Knetbooks.com
new Free Shipping. Frais d'envoi EUR 2.84 Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
This 4-page study guide contains fundamental marketing definitions and principles which are specifically designed to aid business students. x0D; Topics covered include: - govern… Plus…
This 4-page study guide contains fundamental marketing definitions and principles which are specifically designed to aid business students. x0D; Topics covered include: - government & target markets - market segments - international markets - product life cycle - communications in marketing - distributions & logistics - market research & price determination - industrial & commercial markets Marketing BarCharts Inc, Barcharts<
No Synopsis Available Marketing, 9781572226326, Book, Textbook Books > Business & Economics > Marketing, Advertising, and Sales Paperback, Barcharts Inc
1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
This 4-page laminated guide contains the fundamentals of marketing. The QuickStudy Marketing guide is jammed pack with definitions and principles which are designed to aid anyone in increasing their knowledge of marketing. Topics covered include: government and target markets, market segments, international markets, product life cycle and much more.
Informations détaillées sur le livre - Marketing
EAN (ISBN-13): 9781572226326 ISBN (ISBN-10): 1572226323 Livre de poche Date de parution: 2002 Editeur: BAR CHARTS INC (FL) Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2008-09-14T21:20:08+02:00 (Paris) Page de détail modifiée en dernier sur 2019-01-27T14:35:22+01:00 (Paris) ISBN/EAN: 9781572226326
ISBN - Autres types d'écriture: 1-57222-632-3, 978-1-57222-632-6 Autres types d'écriture et termes associés: Auteur du livre: murdoch Titre du livre: marketing
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché: