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Marketing flops: Typology and cases - Sarah Hündgen
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Sarah Hündgen:

Marketing flops: Typology and cases - Livres de poche

2002, ISBN: 9783640997794

[ED: Taschenbuch], [PU: GRIN Publishing], Neuware - Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social… Plus…

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Hündgen, Sarah:

Marketing flops: Typology and cases - Livres de poche

2010, ISBN: 9783640997794

[ED: Softcover], [PU: GRIN Verlag], Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,3, Otto Beisheim School of Mana… Plus…

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Marketing flops: Typology and cases - Livres de poche

2011

ISBN: 9783640997794

Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, Otto Beisheim School of Manageme… Plus…

Nr. 29849144. Frais d'envoiLieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.53)
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Marketing flops: Typology and cases - nouveau livre

2011, ISBN: 3640997794

3. Auflage Kartoniert / Broschiert Flop; Krise; failure; Crisis; CASE; Fail, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Verlag]

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Marketing flops: Typology and cases - nouveau livre

2011, ISBN: 3640997794

1. Auflage Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Publishing]

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Détails sur le livre

Informations détaillées sur le livre - Marketing flops: Typology and cases


EAN (ISBN-13): 9783640997794
ISBN (ISBN-10): 3640997794
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2011
Editeur: GRIN

Livre dans la base de données depuis 2013-09-30T13:07:21+02:00 (Paris)
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ISBN/EAN: 9783640997794

ISBN - Autres types d'écriture:
3-640-99779-4, 978-3-640-99779-4
Autres types d'écriture et termes associés:
Titre du livre: typology, marketing


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