- 5 Résultats
prix le plus bas: € 14,69, prix le plus élevé: € 31,95, prix moyen: € 21,67
1
Basics Graphic Design 02: Design Research: Investigation for successful creative solutions Neil Leonard Author
Commander
sur BarnesandNoble.com
€ 31,95
CommanderLien sponsorisé

Basics Graphic Design 02: Design Research: Investigation for successful creative solutions Neil Leonard Author - nouveau livre

ISBN: 9782940411740

Being a professional designer is not all about lightbulb moments. To stimulate them, and ensure you reach the best final concept, this essential guide shows how research can open fresh av… Plus…

new in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
2
Basics Graphic Design 02: Design Research : Investigation for Successful Creative Solutions by Gavin, Leonard, Neil Ambrose - Gavin, Leonard, Neil Ambrose
Commander
sur BetterWorldBooks.com
€ 15,51
CommanderLien sponsorisé

Gavin, Leonard, Neil Ambrose:

Basics Graphic Design 02: Design Research : Investigation for Successful Creative Solutions by Gavin, Leonard, Neil Ambrose - livre d'occasion

ISBN: 9782940411740

Basics Graphic Design 02: Design Research will guide the reader through how to make the best use of research, in order to inform and enrich their design work. Through introducing key term… Plus…

used in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
3
Basics Graphic Design 02: Design Research - Neil Leonard
Commander
sur BookDepository.com
€ 28,67
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Neil Leonard:
Basics Graphic Design 02: Design Research - Livres de poche

ISBN: 9782940411740

Paperback, [PU: Bloomsbury Publishing PLC], A graphic design project can be viewed as a series of choices; the more informed these choices are, the stronger the resolution can be. Looking… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 15,70
(environ € 14,69)
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Ambrose, Gavin, Leonard, Neil:
Basics Graphic Design 02: Design Research : Investigation for Successful Creative Solutions - livre d'occasion

ISBN: 9782940411740

Bloomsbury Publishing Plc. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Bloomsbury Publishing Plc, 2.5

Frais d'envoiFree shipping. (EUR 0.00) Better World Books
5
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 18,71
(environ € 17,51)
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Neil Leonard, Gavin Ambrose:
Basics Graphic Design 02: Design Research: Investigation for successful creative solutions - Livres de poche

2012, ISBN: 9782940411740

AVA Publishing, 2012-08-01. 1. Paperback. Good., AVA Publishing, 2012-08-01, 2.5

Frais d'envoiFree shipping. (EUR 0.00) Ergodebooks

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Basics Graphic Design 02: Design Research: Investigation for successful creative solutions Neil Leonard Author

Leonard and Ambrose guide readers through the early stages of a design project, highlighting research techniques that enable innovative solutions to help clients reach their goals.

Informations détaillées sur le livre - Basics Graphic Design 02: Design Research: Investigation for successful creative solutions Neil Leonard Author


EAN (ISBN-13): 9782940411740
ISBN (ISBN-10): 2940411743
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2012
Editeur: Bloomsbury Academic Core >1

Livre dans la base de données depuis 2011-10-24T20:22:10+02:00 (Paris)
Livre trouvé récemment le 2024-05-27T06:42:56+02:00 (Paris)
ISBN/EAN: 9782940411740

ISBN - Autres types d'écriture:
2-940411-74-3, 978-2-940411-74-0
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: gavin ambrose, neil, andrew hussey
Titre du livre: graphic design the new basics, who who graphic design, successful there here what, basics graphic design research, basic research


< pour archiver...