- 5 Résultats
prix le plus bas: € 27,50, prix le plus élevé: € 65,64, prix moyen: € 41,90
1
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - Anon
Commander
sur AbeBooks.de
€ 43,19
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Anon:

The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - edition reliée, livre de poche

2010, ISBN: 1444658506

[EAN: 9781444658507], Neubuch, [PU: Read Books], TECHNOLOGY & ENGINEERING / (GENERAL), nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - This early works is a comprehensive … Plus…

NEW BOOK. Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Commander
sur lehmanns.de
€ 27,50
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé

Anon.:

The Motor Electrical Manual - A Practical And Fully Illustrated Handbook And Guide For All Motorists, Describing In Simple Language The Principles, Constuction And Working Of The Electrical Appliances Used On Cars. How To Keep Ignition, Lighting, Starting - edition reliée, livre de poche

2010, ISBN: 9781444658507

Buch, Hardcover, [PU: Read Books], Read Books, 2010

Frais d'envoiLieferzeit auf Anfrage. (EUR 0.00)
3
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - Anon; Rodgers, John
Commander
sur Achtung-Buecher.de
€ 45,14
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Anon; Rodgers, John:
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - edition reliée, livre de poche

2010

ISBN: 1444658506

Gebundene Ausgabe TECHNOLOGY & ENGINEERING / Engineering (General), mit Schutzumschlag 11, [PU:Read Books]

Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 72,11
(environ € 65,64)
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Anon:
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - edition reliée, livre de poche

ISBN: 9781444658507

hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., 2.5

Frais d'envoiFree shipping. (EUR 0.00) Bonita
5
Commander
sur alibris.com
$ 30,77
(environ € 28,01)
Envoi: € 3,631
CommanderLien sponsorisé
Anon, and Rodgers, John:
The Motor Electrical Manual-a Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - edition reliée, livre de poche

2010, ISBN: 9781444658507

Hard cover, New book, [PU: Read Books]

Frais d'envoi EUR 3.63 Bensalem, PA, Ebooksweb

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
The Motor Electrical Manual - A Practical And Fully Illustrated Handbook And Guide For All Motorists, Describing In Simple Language The Principles, Constuction And Working Of The Electrical Appliances Used On Cars. How To Keep Ignition, Lighting, Starting

This early works is a comprehensive and informative guide to the motor engine. Chapters Include; I. Introductory, II. Theory and Principles, III. Wiring, IV. Batteries, V. Dynamos, VI. Starters, VII. Ignition, VIII. Sparking Plugs, IX. Lighting Equipment, X. Electrical Auxiliaries, XI. Radio Equipment, XII. General Information. Many of the earliest books, particularly those dating back to the 1900's and before, are now extremely scarce and increasingly expensive. We are republishing these classic works in affordable, high quality, modern editions, using the original text and artwork.

Informations détaillées sur le livre - The Motor Electrical Manual - A Practical And Fully Illustrated Handbook And Guide For All Motorists, Describing In Simple Language The Principles, Constuction And Working Of The Electrical Appliances Used On Cars. How To Keep Ignition, Lighting, Starting


EAN (ISBN-13): 9781444658507
ISBN (ISBN-10): 1444658506
Version reliée
Date de parution: 2010
Editeur: Read Books
186 Pages
Poids: 0,386 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2010-11-03T09:27:54+01:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-08-15T20:10:55+02:00 (Paris)
ISBN/EAN: 9781444658507

ISBN - Autres types d'écriture:
1-4446-5850-6, 978-1-4446-5850-7
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: anon
Titre du livre: man and motor, the motor, keep simple, electric motor handbook, lighting manual, guide electrical, used cars guide, handbook language, motor tip, ignition handbook, practical handbook


< pour archiver...