- 5 Résultats
prix le plus bas: € 33,86, prix le plus élevé: € 100,28, prix moyen: € 63,81
1
Listening to the Voice of the Market (Hardcover) - R. Eric Reidenbach
Commander
sur AbeBooks.de
€ 71,67
Envoi: € 29,251
CommanderLien sponsorisé
R. Eric Reidenbach:

Listening to the Voice of the Market (Hardcover) - edition reliée, livre de poche

2009, ISBN: 1420093304

[EAN: 9781420093308], Neubuch, [PU: Taylor & Francis Inc, Portland], Hardcover. Typically, when companies want to improve their products, they go to their customers. But why not reach fur… Plus…

NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 29.25 CitiRetail, Stevenage, United Kingdom [9235530] [Rating: 4 (von 5)]
2
Listening to the Voice of the Market: How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers - Reidenbach, R. Eric
Commander
sur amazon.co.uk
£ 48,25
(environ € 56,45)
Envoi: € 5,621
CommanderLien sponsorisé

Reidenbach, R. Eric:

Listening to the Voice of the Market: How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers - Première édition

2009, ISBN: 9781420093308

Edition reliée

Productivity Press, Hardcover, Auflage: 1, 205 Seiten, Publiziert: 2009-12-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.48 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Economics, Business, Fi… Plus…

Frais d'envoiReal shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.62)
3
Commander
sur alibris.com
$ 109,15
(environ € 100,28)
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Reidenbach, R Eric:
Listening to the Voice of the Market: How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers - edition reliée, livre de poche

2009

ISBN: 9781420093308

Hard cover, Fine., Sewn binding. Cloth over boards. 205 p. Contains: Illustrations, black & white, Tables, black & white, Figures. In Stock. 100% Money Back Guarantee. Brand New, Perfect … Plus…

Frais d'envoi EUR 0.00 Columbia, MD, GreatBookPricesLB2
4
Listening to the Voice of the Market - 1st Edition (eBook Rental)
Commander
sur VitalSource.com
$ 32,98
(environ € 33,86)
CommanderLien sponsorisé
Listening to the Voice of the Market - 1st Edition (eBook Rental) - nouveau livre

ISBN: 9781420093308

1st Edition, by R. Eric Reidenbach, PRINT ISBN: 9781420093308 E-TEXT ISBN: 9781420093315 Additional ISBNs: 1420093304, 0429250487, 9781420093308, 9780429250484, 1420093312, 6612504072, 12… Plus…

new in stock United States. Frais d'envoiplus shipping costs., Livraison non-comprise
5
Listening to the Voice of the Market How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers - R. Eric Reidenbach
Commander
sur AbeBooks.com
$ 61,80
(environ € 56,78)
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
R. Eric Reidenbach:
Listening to the Voice of the Market How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers - edition reliée, livre de poche

2009, ISBN: 1420093304

[EAN: 9781420093308], New book, [PU: Taylor and Francis], New Book. Shipped from UK. Established seller since 2000., Books

NEW BOOK. Frais d'envoiFree shipping. (EUR 0.00) PBShop.store US, Wood Dale, IL, U.S.A. [8408184] [Rating: 5 (of 5)]

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Listening to the Voice of the Market: How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers

Unique in its approach, this book focuses on the voice of the market (VOM) instead of the much more limiting voice of the customer (VOC). By focusing on the VOM, organizations can empower Six Sigma and Lean initiatives with a source of information that expands one's view of the marketplace.

Informations détaillées sur le livre - Listening to the Voice of the Market: How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers


EAN (ISBN-13): 9781420093308
ISBN (ISBN-10): 1420093304
Version reliée
Date de parution: 2009
Editeur: Productivity Press
193 Pages
Poids: 0,476 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2010-05-23T12:25:53+02:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-03-18T13:20:25+01:00 (Paris)
ISBN/EAN: 9781420093308

ISBN - Autres types d'écriture:
1-4200-9330-4, 978-1-4200-9330-8
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: reidenbach
Titre du livre: listening, for the voice, because have voice, what customers want, listen the market, voice the customer


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9781420093315 Listening to the Voice of the Market (R. Eric Reidenbach)


< pour archiver...