Français
France
s'inscrire
Conseils d'eurolivre.fr
Livres similaires
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Outils de recherche
Livre conseillé
Actualités
Publicité
FILTRE
- 0 Résultats
prix le plus bas: 185,99 €, prix le plus élevé: 208,64 €, prix moyen: 204,11 €
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - K.P Gravemeijer#R. Lehrer#H. J. van Oers
Livre non disponible
(*)
K.P Gravemeijer#R. Lehrer#H. J. van Oers:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - nouveau livre

ISBN: 9781402010323

ID: 829675689

The almost universal rejection of the notion of symbols as `carriers of meaning' has created the need to find an alternative for the use of models as embodiments of mathematical concepts. By taking its point of departure as a concern for the way students actually use tools and symbols, and for what these signify for them, this book explores the option of building on symbolizing, modelling and tool use as personally meaningful activities of students. This theme is approached from different angles and different perspectives. One dimension is that of setting, varying from the study of informal, spontaneous activity of students, to an explicit focus on instructional design, and goals and effects of instruction. Another dimension is the theoretical framework of the researcher, varying from constructivism, to activity theory, cognitive-psychology and instructional-design theory. This book will appeal to a wide audience, varying from researchers, instructional designers, educators, and graduate students. Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education Buch (fremdspr.) Bücher>Schule & Lernen>Lehrermaterialien>Didaktik & Methodik, Springer

Nouveaux livres Thalia.de
No. 5196185 Frais d'envoi, Versandfertig in 3 - 5 Tagen, DE (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - K.P Gravemeijer; R. Lehrer; H.J. van Oers; Lieven Verschaffel
Livre non disponible
(*)
K.P Gravemeijer; R. Lehrer; H.J. van Oers; Lieven Verschaffel:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - nouveau livre

ISBN: 9781402010323

ID: 9781402010323

Education; Mathematics Education; Learning & Instruction; Curriculum Studies Lehrer, education, instructional design, mathematics education, modeling Books Book, Springer Science+Business Media

Nouveaux livres Springer.com
Frais d'envoi EUR 0.00
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - Koeno Gravenmeijer; Richard Lehrer; H. J. Van Oers; Lieven Verschaffel
Livre non disponible
(*)
Koeno Gravenmeijer; Richard Lehrer; H. J. Van Oers; Lieven Verschaffel:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - edition reliée, livre de poche

2002, ISBN: 9781402010323

ID: 5392845

2003 ed., Hardcover, Buch, [PU: Springer-Verlag New York Inc.]

Nouveaux livres Lehmanns.de
Frais d'envoiVersand in 7-9 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - Koeno Gravenmeijer; Richard Lehrer; H. J. Van Oers; Lieven Verschaffel
Livre non disponible
(*)
Koeno Gravenmeijer; Richard Lehrer; H. J. Van Oers; Lieven Verschaffel:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - edition reliée, livre de poche

2002, ISBN: 9781402010323

ID: 5392845

2003 ed., Hardcover, Buch, [PU: Kluwer Academic Publishers]

Nouveaux livres Lehmanns.de
Frais d'envoiVersand in 7-9 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - Koeno Gravenmeijer; Richard Lehrer; H. J. Van Oers; Lieven Verschaffel
Livre non disponible
(*)
Koeno Gravenmeijer; Richard Lehrer; H. J. Van Oers; Lieven Verschaffel:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - edition reliée, livre de poche

2002, ISBN: 9781402010323

ID: 5392845

Hardcover, Buch, [PU: Kluwer Academic Publishers]

Nouveaux livres Lehmanns.de
Frais d'envoiVersand in 7-9 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.

Détails sur le livre
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education

This book explores the option of building on symbolizing, modeling and tool use as personally meaningful activities of students. It discusses the dimension of setting: varying from the study of informal, spontaneous activity of students, to an explicit focus on instructional design, and goals and effects of instruction; and the dimension of the theoretical framework of the researcher: varying from constructivism, to activity theory, cognitive psychology and instructional-design theory.

Informations détaillées sur le livre - Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education


EAN (ISBN-13): 9781402010323
ISBN (ISBN-10): 140201032X
Version reliée
Date de parution: 2002
Editeur: Springer-Verlag GmbH
320 Pages
Poids: 0,677 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 13.07.2007 23:19:28
Livre trouvé récemment le 04.12.2017 17:51:51
ISBN/EAN: 9781402010323

ISBN - Autres types d'écriture:
1-4020-1032-X, 978-1-4020-1032-3


< pour archiver...
Livres en relation