- 5 Résultats
prix le plus bas: € 13,20, prix le plus élevé: € 18,68, prix moyen: € 15,97
1
Developing Science, Mathematics, and ICT Education in Sub-Saharan Africa - Wout Ottevanger
Commander
sur BookDepository.com
€ 18,68
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Wout Ottevanger:

Developing Science, Mathematics, and ICT Education in Sub-Saharan Africa - Livres de poche

ISBN: 9780821370704

Paperback, [PU: World Bank Publications], Reveals a number of huge challenges in Science, Mathematics and ICT (SMICT) education in sub-Saharan Africa. Through examining country case studi… Plus…

Frais d'envoiSpedizione gratuita. (EUR 0.00)
2
Developing science, mathematics, and ICT education in Sub-Saharan Africa: patterns and promising practices (World Bank working paper) - Wout Ottevanger,World BankAfrican Region Human Development Department,Jan van den Akker
Commander
sur awesomebooks.com
£ 15,93
(environ € 17,24)
Envoi: € 3,241
CommanderLien sponsorisé

Wout Ottevanger,World BankAfrican Region Human Development Department,Jan van den Akker:

Developing science, mathematics, and ICT education in Sub-Saharan Africa: patterns and promising practices (World Bank working paper) - nouveau livre

ISBN: 9780821370704

Reveals a number of huge challenges in Science, Mathematics and ICT (SMICT) education in sub-Saharan Africa. Through examining country case studies, this paper discusses the lessons for i… Plus…

No. 9780821370704. Frais d'envoi20, (EUR 3.24)
3
Commander
sur booklooker.de
€ 13,20
Envoi: € 3,001
CommanderLien sponsorisé
Ottevanger, Wout, Jan Van Den Akker und Leo De Feiter:
Ottevanger, W: Developing Science, Mathematics, and ICT Edu: Patterns and Promising Practices (World Bank Working Papers, Band 101) - Livres de poche

2007

ISBN: 9780821370704

[PU: World Bank Group Publications], 84 Seiten Taschenbuch, Größe: 17.8 x 0.6 x 25.4 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 3616656/122 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 3.00], gebraucht;… Plus…

Frais d'envoi EUR 3.00 Buchpark GmbH
4
Commander
sur ZVAB.com
€ 16,20
Envoi: € 4,901
CommanderLien sponsorisé
Ottevanger, Wout, Jan Van Den Akker und Leo De Feiter:
Ottevanger, W: Developing Science, Mathematics, and ICT Edu: Patterns and Promising Practices (World Bank Working Papers, Band 101) - Livres de poche

2007, ISBN: 0821370707

[EAN: 9780821370704], Tweedehands, goed, [SC: 4.9], [PU: World Bank Group Publications], 84 Seiten Gepflegter, sauberer Zustand. 3616656/122 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre Taschenbuch, Grö… Plus…

NOT NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 4.90 Buchpark, Trebbin, Germany [83435977] [Beoordeling: 5 (van 5)]
5
Commander
sur buchfreund.de
€ 14,54
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Ottevanger, Wout, Jan Van Den Akker und Leo De Feiter:
Ottevanger, W: Developing Science, Mathematics, and ICT Edu: Patterns and Promising Practices (World Bank Working Papers, Band 101) Illustrated - Livres de poche

2007, ISBN: 9780821370704

Illustrated 84 Seiten Taschenbuch, Größe: 17.8 x 0.6 x 25.4 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 3616656/122 Versandkostenfreie Lieferung , [PU:World Bank Group Publications,]

Frais d'envoiGeen versendingskosten in Duitsland. (EUR 0.00) Buchpark GmbH, 14959 Trebbin

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Developing Science, Mathematics, and ICT Education in Sub-Saharan Africa: Patterns and Promising Practices (World Bank working paper)

'Developing Science, Mathematics and ICT in Secondary Education' is based on country studies from ten Sub-Saharan African countries: Botswana, Burkina Faso, Ghana, Namibia, Nigeria, Senegal, South Africa, Uganda, Tanzania and Zimbabwe, and a literature review. It reveals a number of huge challenges in science, mathematics and ICT (SMICT) education in sub-Saharan Africa: poorly-resourced schools; large classes; a curriculum hardly relevant to the daily lives of students; a lack of qualified teachers; and inadequate teacher education programs. Through examining country case studies, this paper discusses the lessons for improvement of SMICT in secondary education in Africa.

Informations détaillées sur le livre - Developing Science, Mathematics, and ICT Education in Sub-Saharan Africa: Patterns and Promising Practices (World Bank working paper)


EAN (ISBN-13): 9780821370704
ISBN (ISBN-10): 0821370707
Livre de poche
Date de parution: 2007
Editeur: World Bank Publications
84 Pages
Poids: 0,209 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-06-06T16:56:49+02:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-03-27T14:03:24+02:00 (Paris)
ISBN/EAN: 9780821370704

ISBN - Autres types d'écriture:
0-8213-7070-7, 978-0-8213-7070-4
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: van den akker, ottevanger, bank jan, feit, still jan, leo van, jan ott, world bank
Titre du livre: sub saharan africa, developing science, mathematics education, mathematics science patterns, ict, africa and the world bank, world pattern


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9780821370711 Developing Science, Mathematics, and ICT Education in Sub-Saharan Africa (Wout Ottevanger; J. J. H. van den Akker; Leo de Feiter)


< pour archiver...