Français
France
s'inscrire
Conseils d'eurolivre.fr
Livres similaires
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Outils de recherche
Livre conseillé
Actualités
Publicité
FILTRE
- 0 Résultats
prix le plus bas: 0,89 €, prix le plus élevé: 3,52 €, prix moyen: 2,44 €
Marketing Communications: An Integrated Approach - Paul R. Smith; Jonathan Taylor
Livre non disponible
(*)
Paul R. Smith; Jonathan Taylor:
Marketing Communications: An Integrated Approach - Livres de poche

2004, ISBN: 9780749442651

ID: 496739804

Kogan Page Business Books, 2004-08. Paperback. Very Good. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service., Kogan Page Business Books, 2004-08

livre d'occasion Biblio.com
Ergodebooks
Frais d'envoi EUR 13.40
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Marketing Communications: an Integrated Approach - Paul Russell Smith, Jonathan Taylor
Livre non disponible
(*)
Paul Russell Smith, Jonathan Taylor:
Marketing Communications: an Integrated Approach - Livres de poche

2004, ISBN: 9780749442651

ID: 13880757758

Trade paperback, Gebraucht, sehr guter Zustand, Great condition for a used book! Minimal wear. Shipped to over one million happy customers. Your purchase benefits world literacy!, [PU: Kogan Page]

livre d'occasion Alibris.com
Better World Books
Frais d'envoiLivraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Marketing Communications: An Integrated Approach - Paul R. Smith; Jonathan Taylor
Livre non disponible
(*)
Paul R. Smith; Jonathan Taylor:
Marketing Communications: An Integrated Approach - livre d'occasion

ISBN: 0749442654

ID: 6403605

* Brand new edition of a best-selling textbook business,business and investing,economics,marketing,marketing and sales Marketing & Sales, Kogan Page Business Books

livre d'occasion Thriftbooks.com
used Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Marketing Communications: An Integrated Approach - Smith, Paul Russell / Taylor, Jonathan
Livre non disponible
(*)
Smith, Paul Russell / Taylor, Jonathan:
Marketing Communications: An Integrated Approach - livre d'occasion

ISBN: 9780749442651

ID: 2787337

* Brand new edition of a best-selling textbook Marketing Communications: An Integrated Approach Smith, Paul Russell / Taylor, Jonathan, Kogan Page

livre d'occasion Betterworldbooks.com
Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Key Academic Titles cluster sheet: Marketing Communications: An Integrated Approach: 13 - Paul R Smith, Jonathan Taylor
Livre non disponible
(*)
Paul R Smith, Jonathan Taylor:
Key Academic Titles cluster sheet: Marketing Communications: An Integrated Approach: 13 - Livres de poche

2004, ISBN: 9780749442651

ID: 978288390

Kogan Page, 06/15/2004. Paperback. Used; Very Good., Kogan Page, 06/15/2004

livre d'occasion Biblio.com
Greener Books Ltd
Frais d'envoi EUR 4.64
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.

Détails sur le livre
Marketing Communications: An Integrated Approach

Marketing Communications rapidly established itself as an international best-seller and has been listed as a ¿marketing classic¿ by the Marketing Society and as a ¿marketing major¿ by the Chartered Institute of Marketing. The book is recommended reading for the CIM¿s Marketing Communications module in the new Professional Diploma in Marketing. The authors¿ real business understanding of marketing communications is universally acclaimed and has proved popular with students and practitioners alike. In addition, the unique SOSTAC® Planning System is applied throughout the book. This latest edition has been completely updated with new cases, statistics and communications techniques, fresh ¿shock¿ stories and a new ¿e¿ theme on each communication tool. New illustrations and full-colour photographs all combine to bring the book right up to date with the current international business scene. A free CD-ROM containing video clips of some of the world¿s leading marketing experts, pictures, documents and prepared Power Point lectures is available to lecturers from the publisher on request.

Informations détaillées sur le livre - Marketing Communications: An Integrated Approach


EAN (ISBN-13): 9780749442651
ISBN (ISBN-10): 0749442654
Livre de poche
Date de parution: 2004
Editeur: Kogan Page
696 Pages
Poids: 1,533 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 11.01.2007 15:39:31
Livre trouvé récemment le 19.07.2017 01:43:35
ISBN/EAN: 9780749442651

ISBN - Autres types d'écriture:
0-7494-4265-4, 978-0-7494-4265-1


< pour archiver...
Livres en relation