. .
Français
France
Livres similaires
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Outils de recherche
s'inscrire

Connectez-vous avec Facebook:

S'inscrire
Mot de passe oublié?


Historique de recherche
Liste pense-bête
Liens vers eurolivre.fr

Partager ce livre sur…
Livre conseillé
Actualités
Conseils d'eurolivre.fr
Publicité
FILTRE
- 0 Résultats
prix le plus bas: 35,00 €, prix le plus élevé: 37,50 €, prix moyen: 36,50 €
Capturing Campaign Effects
Livre non disponible
(*)
Capturing Campaign Effects - Livres de poche

2006, ISBN: 0472069217, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD

ID: 9780472069217

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: UNIV OF MICHIGAN PR, 408 Seiten, L=228mm, B=154mm, H=29mm, Gew.=603gr, [GR: 27430 - TB/Politikwissenschaft], [SW: - Politics / Current Events], Kartoniert/Broschiert, Klappentext: Brings together a list of experts in the field of campaign effects to study the influence of campaigns on our political culture. This work explores various campaign factors - debates, news coverage, advertising, and polls - and their effects - priming, learning, and persuasion. It examines different kinds of campaigns in the US and abroad. Brings together a list of experts in the field of campaign effects to study the influence of campaigns on our political culture. This work explores various campaign factors - debates, news coverage, advertising, and polls - and their effects - priming, learning, and persuasion. It examines different kinds of campaigns in the US and abroad.

Nouveaux livres DEU
Buchgeier.com
Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Capturing Campaign Effects - Henry E. Johnston, Richard Brady
Livre non disponible
(*)
Henry E. Johnston, Richard Brady:
Capturing Campaign Effects - nouveau livre

ISBN: 9780472069217

ID: 39e6a2140beaecb14f253f113984f842

Capturing Campaign Effects For those interested in studying elections, this book provides the broadest and most in-depth compendium of what we know and how we can learn more about the impacts of political campaigns. The volume is a must-read for graduate students and scholars in the field, and an appealing introduction for upper-level undergraduates and interested generalists. Bücher / Fremdsprachige Bücher / Englische Bücher 978-0-472-06921-7, University Of Michigan Press

Nouveaux livres Buch.de
Nr. 11597390 Frais d'envoiBücher und alle Bestellungen die ein Buch enthalten sind versandkostenfrei, sonstige Bestellungen innerhalb Deutschland EUR 3,-, ab EUR 20,- kostenlos, Bürobedarf EUR 4,50, kostenlos ab EUR 45,-, Versandfertig innerhalb von 3 Wochen, DE. (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Capturing Campaign Effects
Livre non disponible
(*)
Capturing Campaign Effects - nouveau livre

ISBN: 9780472069217

Capturing Campaign Effects Books, Social and Cultural Studies, Capturing Campaign Effects Books>Social and Cultural Studies Brings together a list of experts in the field of campaign effects to study the influence of campaigns on our political culture. This work explores various campaign factors - debates, news coverage, advertising, and polls - and their effects - priming, learning, and persuasion. It examines different kinds of campaigns in the US and abroad.

Nouveaux livres [USA] Indigo.ca
Frais d'envoiLivraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.

Détails sur le livre
Capturing Campaign Effects
Auteur:

Henry E. Johnston, Richard Brady

Titre:

Capturing Campaign Effects

ISBN:

Brings together a list of experts in the field of campaign effects to study the influence of campaigns on our political culture. This work explores various campaign factors - debates, news coverage, advertising, and polls - and their effects - priming, learning, and persuasion. It examines different kinds of campaigns in the US and abroad.

Informations détaillées sur le livre - Capturing Campaign Effects


EAN (ISBN-13): 9780472069217
ISBN (ISBN-10): 0472069217
Livre de poche
Date de parution: 2006
Editeur: UNIV OF MICHIGAN PR
408 Pages
Poids: 0,603 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 20.05.2007 11:30:43
Livre trouvé récemment le 30.01.2017 11:51:36
ISBN/EAN: 9780472069217

ISBN - Autres types d'écriture:
0-472-06921-7, 978-0-472-06921-7


< pour archiver...
Livres en relation