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Marketing: An Introduction - Livres de poche

2004, ISBN: 0077098765

[EAN: 9780077098766], [PU: McGraw-Hill Higher Education], Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. This book is in good condition but will show signs of previous ownership. P… Plus…

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Marketing - Livres de poche

2004, ISBN: 0077098765

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Marketing : An Introduction - Livres de poche

2004

ISBN: 9780077098766

McGRAW-HILL, Paperback, Publiziert: 2004T, Produktgruppe: Book, 0.98 kg, Subjects, Books, McGRAW-HILL, 2004

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Marketing, an introduction - David Masterson - Livre d\'occasion
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ISBN: 0077098765

Médias > Livres > Marketing & Publicité McGraw-Hill GF, [PU: McGraw Hill]

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ISBN: 0077098765

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Détails sur le livre
Marketing : An Introduction

Offers the first year undergraduate student the information needed for an Introductory Marketing module. This book provides introductions to marketing ideas, whilst challenging the reader to apply these concepts as they work through the textbook. It includes Insights, Activities, Focus Boxes, and Questions to bring marketing to life.

Informations détaillées sur le livre - Marketing : An Introduction


EAN (ISBN-13): 9780077098766
ISBN (ISBN-10): 0077098765
Livre de poche
Date de parution: 2004
Editeur: McGRAW-HILL
Poids: 0,970 kg
Langue: Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-12-08T15:20:19+01:00 (Paris)
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ISBN/EAN: 9780077098766

ISBN - Autres types d'écriture:
0-07-709876-5, 978-0-07-709876-6
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: masterson, hill
Titre du livre: marketing introduction


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