Français
France
s'inscrire
Conseils d'eurolivre.fr
Livres similaires
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Outils de recherche
Livre conseillé
Actualités
Publicité
FILTRE
- 0 Résultats
prix le plus bas: 8,75 €, prix le plus élevé: 12,20 €, prix moyen: 10,77 €
Scientific Advertising
Livre non disponible
(*)
Scientific Advertising - nouveau livre

ISBN: 9781612034355

ID: 9781612034355

David Ogilvy said of Scientific Advertising, "Nobody should be allowed to have anything to do with advertising until he has read this book seven times. It changed the course of my life." In Scientific Advertising Claude C. Hopkins outlines testing and measuring based advertising thereby reducing potential losses of unsuccessful campaigns and maximizing the effectiveness of profitable ones. Or, as Hopkins wrote, the advertiser is "playing on the safe side of a hundred to one shot". Claude C. Hopkins was one of the great advertising pioneers believing that advertising existed only to sell something and should be measurable and justify the results that it produced. Hopkins worked for various advertisers, including Bissell Carpet Sweeper Company, Swift & Company and Dr. Shoop's patent medicine company. Hopkins insisted copywriters researched their client products and produce reason-why copy. He also asserted that a good product was its own best salesperson and as such sampling was an excellent tactic to increase sales. Books

Nouveaux livres Wordery.com
Nr. Frais d'envoi, , zzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Scientific Advertising - Claude C. Hopkins
Livre non disponible
(*)
Claude C. Hopkins:
Scientific Advertising - nouveau livre

2012, ISBN: 1612034357

ID: 15215760397

[EAN: 9781612034355], Neubuch, [PU: Bottom of the Hill Publishing 2012-02-01], Brand new book, sourced directly from publisher. Dispatch time is 24-48 hours from our warehouse. Book will be sent in robust, secure packaging to ensure it reaches you securely.

Nouveaux livres Abebooks.de
Chiron Media, Wallingford, United Kingdom [55661942] [Rating: 4 (von 5)]
NEW BOOK Frais d'envoi EUR 3.49
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Scientific Advertising - Claude C. Hopkins
Livre non disponible
(*)
Claude C. Hopkins:
Scientific Advertising - Livres de poche

ISBN: 9781612034355

ID: 9781612034355-N

Scientific Advertising Scientific-Advertising~~Claude-Hopkins Business>Marketing Strategies>Marketing Strategies Paperback, Bottom of the Hill Publishing

Nouveaux livres Barnesandnoble.com
GreatBookPrices
new Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Scientific Advertising - Hopkins, Claude C
Livre non disponible
(*)
Hopkins, Claude C:
Scientific Advertising - Livres de poche

2012, ISBN: 9781612034355

ID: 875170734

Bottom of the Hill Publishing, 2012-02-01. Paperback. Used:Good. Ships Fast. Expedite Shipping Available., Bottom of the Hill Publishing, 2012-02-01

livre d'occasion Biblio.com
Ergodebooks
Frais d'envoi EUR 13.15
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Scientific Advertising - Hopkins, Claude C.
Livre non disponible
(*)
Hopkins, Claude C.:
Scientific Advertising - Livres de poche

ISBN: 1612034357

ID: 10816434598

[EAN: 9781612034355], Neubuch, [PU: Bottom of the Hill Publishing], 1612034357 Special order direct from the distributor

Nouveaux livres Abebooks.de
Russell Books, Victoria, BC, Canada [337725] [Rating: 5 (von 5)]
NEW BOOK Frais d'envoi EUR 26.36
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.

Détails sur le livre
Scientific Advertising

David Ogilvy said of Scientific Advertising, Nobody should be allowed to have anything to do with a....

Informations détaillées sur le livre - Scientific Advertising


EAN (ISBN-13): 9781612034355
ISBN (ISBN-10): 1612034357
Livre de poche
Date de parution: 2011
Editeur: Bottom of the Hill Publishing
106 Pages
Poids: 0,122 kg
Langue: Englisch

Livre dans la base de données depuis 29.05.2008 14:15:24
Livre trouvé récemment le 21.10.2017 14:30:57
ISBN/EAN: 1612034357

ISBN - Autres types d'écriture:
1-61203-435-7, 978-1-61203-435-5


< pour archiver...
Livres en relation