- 5 Résultats
prix le plus bas: € 4,77, prix le plus élevé: € 37,16, prix moyen: € 16,65
1
Marketing Research: Methodological Foundations - Iacobucci, Professor Dawn, Churchill Jr., Gilbert A
Commander
sur amazon.co.uk
£ 20,05
(environ € 23,38)
Envoi: € 5,601
CommanderLien sponsorisé
Iacobucci, Professor Dawn, Churchill Jr., Gilbert A:

Marketing Research: Methodological Foundations - edition reliée, livre de poche

2009, ISBN: 9781439081013

South Western Educational Publishing, Hardcover, Auflage: 10th ed. 604 Seiten, Publiziert: 2009-10-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.29 kg, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketi… Plus…

Frais d'envoiDie angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.60)
2
Commander
sur AbeBooks.de
€ 4,77
Envoi: € 105,631
CommanderLien sponsorisé

Iacobucci, Dawn,Churchill, Gilbert A.:

Marketing Research: Methodological Foundations (with Qualtrics Card) - edition reliée, livre de poche

2009, ISBN: 1439081018

[EAN: 9781439081013], Gebraucht, guter Zustand, [PU: South-Western College Pub], Connecting readers with great books since 1972! Used textbooks may not include companion materials such as… Plus…

NOT NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 105.63 HPB-Red, Dallas, TX, U.S.A. [71054723] [Rating: 5 (von 5)]
3
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 6,69
(environ € 6,19)
Envoi: € 9,701
CommanderLien sponsorisé
Iacobucci, Dawn, Churchill, Gilbert A.:
Marketing Research: Methodological Foundations (with Qualtrics Card) - livre d'occasion

ISBN: 9781439081013

South-Western College Pub. 10. Acceptable. Acceptable. Heavy wear. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported, South-Western College Pub, 2.5

Frais d'envoi EUR 9.70 BooksRun
4
Commander
sur alibris.co.uk
€ 11,76
CommanderLien sponsorisé
Iacobucci, Dawn, Churchill, Gilbert A.:
Marketing Research: Methodological Foundations (With Qualtrics Card) - edition reliée, livre de poche

2009, ISBN: 9781439081013

Other, Heavy wear. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported., Gebraucht, [PU: South-Western College Pub]

Frais d'envoiLivraison non-comprise Philadelphia, PA, BooksRun
5
Commander
sur AbeBooks.de
€ 37,16
Envoi: € 30,531
CommanderLien sponsorisé
Iacobucci, Dawn; Churchill, Gilbert A.:
Marketing Research: Methodological Foundations (with Qualtrics Card) - edition reliée, livre de poche

2009, ISBN: 1439081018

[EAN: 9781439081013], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: South-Western College Pub], Books

NOT NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 30.53 Hafa Adai Books, Moncks Corner, SC, U.S.A. [82795001] [Rating: 5 (von 5)]

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Marketing Research: Methodological Foundations

Learn the keys to the six stages of successful marketing research as you study both qualitative and quantitative marketing research techniques in this market-leading book. Recognized as the standard for mastering today's marketing research, Iacobucci/Churchill's MARKETING RESEARCH: METHODOLOGICAL FOUNDATIONS, Tenth Edition, shows you how to make each stage of marketing research work for you as you confront actual business challenges. You gain both a strong conceptual and a practical understanding of marketing research as this book examines some of marketing research's most important emerging topics and tools. New Qualtrics? research activities introduce you to this popular online survey tool, while proven applications, clear explanations, and timely cases ensure MARKETING RESEARCH: METHODOLOGICAL FOUNDATIONS, Tenth Edition, is an ideal learning tool now and an invaluable reference tool for you to use throughout your professional career.

Informations détaillées sur le livre - Marketing Research: Methodological Foundations


EAN (ISBN-13): 9781439081013
ISBN (ISBN-10): 1439081018
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2009
Editeur: South Western Educational Publishing
604 Pages
Poids: 1,297 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2010-09-06T09:17:10+02:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-04-01T21:18:37+02:00 (Paris)
ISBN/EAN: 1439081018

ISBN - Autres types d'écriture:
1-4390-8101-8, 978-1-4390-8101-3
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: gilbert churchill, dawn iacobucci
Titre du livre: marketing research methodological foundations, access, card


< pour archiver...