Français
France
s'inscrire
Conseils d'eurolivre.fr
Livres similaires
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Outils de recherche
Livre conseillé
Actualités
Publicité
FILTRE
- 0 Résultats
prix le plus bas: 12,99 €, prix le plus élevé: 18,37 €, prix moyen: 16,27 €
Brainfluence - Roger Dooley
Livre non disponible
(*)
Roger Dooley:
Brainfluence - nouveau livre

10, ISBN: 9781118175941

ID: 100659781118175941

Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns. This application, called neuromarketing, studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use this to measure a consumer's preference, what a customer reacts to, and why consumers make certain decisions. W Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns. This application, called neuromarketing, studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use this to measure a consumer's preference, what a customer reacts to, and why consumers make certain decisions. With quick and easy takeaways offered in 60 short chapters, this book contains key strategies for targeting consumers through in-person sales, online and print ads, and other marketing mediums. This scientific approach to marketing has helped many well-known brands and companies determine how to best market their products to different demographics and consumer groups. Brainfluence offers short, easy-to-digest ideas that can be accessed in any order. Discover ways for brands and products to form emotional bonds with customers Includes ideas for small businesses and non-profits Roger Dooley is the creator and publisher of Neuromarketing, the most popular blog on using brain and behavior research in marketing, advertising, and sales Brainfluence delivers the latest insights and research, giving you an edge in your marketing, advertising, and sales efforts. Business & Finance, , Brainfluence~~ Roger Dooley~~Business & Finance~~9781118175941, en, Brainfluence, Roger Dooley, 9781118175941, Wiley, 10/21/2011, , , , Wiley, 10/21/2011

Nouveaux livres Kobo
E-Book zum download Frais d'envoi EUR 0.00
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
Livre non disponible
(*)
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing - livre d'occasion

ISBN: 9781118175941

ID: 9781118175941

Roger Dooley, NOOK Book (eBook), Edition: 1, English-language edition, Pub by Wiley EBooks, Books~~Business & Economics~~General, Brainfluence~~Roger-Dooley, , , , , , , , , , Wiley

livre d'occasion Barnesandnoble.com
MPN: , SKU 9781118175941 Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Brainfluence - Roger Dooley
Livre non disponible
(*)
Roger Dooley:
Brainfluence - Première édition

2011, ISBN: 9781118175941

ID: 25491946

100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing, [ED: 1], 1., Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

Nouveaux livres Lehmanns.de
Frais d'envoiDownload sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Brainfluence - Roger Dooley
Livre non disponible
(*)
Roger Dooley:
Brainfluence - Première édition

2011, ISBN: 9781118175941

ID: 25491946

100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing, [ED: 1], 1. Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

Nouveaux livres Lehmanns.de
Frais d'envoiDownload sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Brainfluence - Roger Dooley
Livre non disponible
(*)
Roger Dooley:
Brainfluence - Première édition

2011, ISBN: 9781118175941

ID: 25491946

100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing, [ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: Wiley]

Nouveaux livres Lehmanns.de
Frais d'envoiDownload sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.

Détails sur le livre
Brainfluence
Auteur:
Titre:
ISBN:

Informations détaillées sur le livre - Brainfluence


EAN (ISBN-13): 9781118175941
ISBN (ISBN-10): 1118175948
Date de parution: 2011
Editeur: Wiley, J
304 Pages
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 27.08.2012 03:51:35
Livre trouvé récemment le 19.11.2017 21:41:56
ISBN/EAN: 1118175948

ISBN - Autres types d'écriture:
1-118-17594-8, 978-1-118-17594-1


< pour archiver...
Livres en relation