- 5 Résultats
prix le plus bas: € 12,31, prix le plus élevé: € 21,58, prix moyen: € 15,57
1
Shiny Objects Marketing: Using Simple Human Instincts to Make Your Brand Irresistible
Commander
sur BarnesandNoble.com
$ 13,99
(environ € 12,31)
CommanderLien sponsorisé

Shiny Objects Marketing: Using Simple Human Instincts to Make Your Brand Irresistible - livre d'occasion

ISBN: 9780470527726

What will stop your customers dead in their tracks to take notice of your product? What will make them want to take a closer look? How do you get them to reach out and touch your product,… Plus…

  - MPN: , SKU 9780470527726 Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
2
Commander
sur kobo.com
€ 13,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé

David A. LaBonte:

Shiny Objects Marketing - nouveau livre

4, ISBN: 9780470527726

Shiny Objects Marketing has given us a dramatic new insight into what our customers want and how to make our service a shiny object."-Michael Purcell, Senior Vice President, Product Devel… Plus…

  - E-Book zum download Frais d'envoi EUR 0.00
3
Commander
sur hive.co.uk
£ 16,30
(environ € 21,58)
CommanderLien sponsorisé
Wiley:
Shiny Objects Marketing - nouveau livre

2009

ISBN: 9780470527726

Shiny Objects Marketing has given us a dramatic new insight into what our customers want and how to make our service a shiny object." Michael Purcell, Senior Vice President, Product Devel… Plus…

  - MPN: , SKU 10119594 Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
4
Shiny Objects Marketing (eBook, ePUB) - LaBonte, David A.
Commander
sur Buecher.de
€ 15,99
CommanderLien sponsorisé
LaBonte, David A.:
Shiny Objects Marketing (eBook, ePUB) - nouveau livre

ISBN: 9780470527726

"Shiny Objects Marketing has given us a dramatic new insightinto what our customers want and how to make our service a shinyobject."-Michael Purcell, Senior Vice President, ProductDevelop… Plus…

  - Nr. 37293794 Frais d'envoi, , zzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
5
Commander
sur lehmanns.de
€ 13,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
David A. LaBonte:
Shiny Objects Marketing - Première édition

2009, ISBN: 9780470527726

Using Simple Human Instincts to Make Your Brand Irresistible, [ED: 1], 1., Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

  - Frais d'envoiDownload sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre

Informations détaillées sur le livre - Shiny Objects Marketing


EAN (ISBN-13): 9780470527726
ISBN (ISBN-10): 0470527722
Date de parution: 2009
Editeur: Wiley, J
224 Pages
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2012-03-11T12:43:03+01:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2016-01-15T03:06:19+01:00 (Paris)
ISBN/EAN: 0470527722

ISBN - Autres types d'écriture:
0-470-52772-2, 978-0-470-52772-6
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: labonte, labonté


Données de l'éditeur

Auteur: David A. LaBonte
Titre: Shiny Objects Marketing - Using Simple Human Instincts to Make Your Brand Irresistible
Editeur: John Wiley & Sons
224 Pages
Date de parution: 2009-04-16
Langue: Anglais
15,99 € (DE)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Marketing; Marketing u. Vertrieb; Marketing & Sales; Business & Management; Wirtschaft u. Management; Marketing u. Vertrieb

About the Author. Preface. What's the Big Deal? Chapter 1: What Can You Expect from This Book? Chapter 2: Origins of Shiny Objects. Chapter 3: Why Are We Attracted to Shiny Objects? Chapter 4: Shiny Objects in Our Lives. Chapter 5: Traditional Persuasion Theory versus ShinyObjects. Chapter 6: Shiny Object Quadrants. Chapter 7: Five Facets of Shiny Objects. Chapter 8: Brands as Shiny Objects. Chapter 9: What Gets in the Way of Shiny Objects? Chapter 10. In a Room Full of Shiny Objects, How Do You GetYours Noticed? Chapter 11. Now What? References. Index.

Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9780470406038 Shiny Objects Marketing (LaBonte, David 160;A.)


< pour archiver...