Français
France
s'inscrire
Conseils d'eurolivre.fr
Livres similaires
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Outils de recherche
Livre conseillé
Actualités
Publicité
FILTRE
- 0 Résultats
prix le plus bas: 8,95 €, prix le plus élevé: 93,71 €, prix moyen: 44,35 €
The Politics of Pictures: The Creation of the Public in the Age of the Popular Media - John Hartley
Livre non disponible
(*)
John Hartley:
The Politics of Pictures: The Creation of the Public in the Age of the Popular Media - Livres de poche

ISBN: 0415015421

[SR: 878559], Taschenbuch, [EAN: 9780415015424], Routledge Chapman & Hall, Routledge Chapman & Hall, Book, [PU: Routledge Chapman & Hall], Routledge Chapman & Hall, The Politics of Pictures In an unconventional approach Hartley looks to popular media reality by examining how pictures and texts form powerful political forces. "The Politics of Pictures" is a history of looking from Aristotle to the meaning of picnics. Full description, 69077011, Politik, 69106011, Aktivismus, 1321875031, Arbeitsverhältnisse, 1321874031, Frieden & Sicherheit, 69091011, Führung, 69079011, Geschichte & Theorie, 69090011, Gewerkschaften, 69098011, Globalisierung, 69080011, Ideologien, 69083011, International, 69105011, Lobbying, 69107011, Menschenrechte, 1321876031, Nachschlagewerke, 69097011, Politik der USA, 69092011, Politische Parteien, 1321877031, Raumordnung, 69093011, Realpolitik, 69096011, Soziale Sicherheit, 69028011, Sachbücher, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher, 64591011, Popkultur, 69108011, Sozialwissenschaften, 69028011, Sachbücher, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher, 69179011, Medienwissenschaften, 69108011, Sozialwissenschaften, 69028011, Sachbücher, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher

livre d'occasion Amazon.de (Intern...
AnybookLtd
Gebraucht Frais d'envoiInnerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (soferne Lieferung möglich) (EUR 3.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
The Politics of Pictures: The Creation of the Public in the Age of Popular Media - John Hartley
Livre non disponible
(*)
John Hartley:
The Politics of Pictures: The Creation of the Public in the Age of Popular Media - livre d'occasion

1993, ISBN: 9780415015424

ID: 699184532

The Politics of Pictures searches for the public in the realm of media, where citizens are now literally represented on screen and page. John Hartley investigates popular media reality, showing how pictures and texts are powerful political forces in their own right. He embarks on a wide-ranging and sometimes bizarre journey of discovery, using an amazing variety of primary texts to explore the way publics have been created, and the political uses of media audiences. The Politics of Pictures is a history of looking, from Aristotle to TV audiences, from the invention of photography to the meaning of picnics, from Leviathan to synchronized swimming, Dr. Johnson to the sexualization of war. Its unconventional approach is designed to show how popular reality looks to itself, and how its peculiar forms and connections actually challenge some venerable political and philosophical truths., Book language is Weight:1.14 lbs, Routledge, 1/19/1993 0:00:00

livre d'occasion Biblio.com
Robert Boyd
Frais d'envoi EUR 14.46
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
The Politics of Pictures: The Creation of the Public in the Age of Popular Media
Livre non disponible
(*)
The Politics of Pictures: The Creation of the Public in the Age of Popular Media - Livres de poche

1993, ISBN: 9780415015424

ID: 565003973

Taylor & Francis Group , 1993-01-19 . softcover. New. pp. 256, Taylor & Francis Group, 1993-01-19

livre d'occasion Biblio.com
Cold Books
Frais d'envoi EUR 11.76
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
The Politics of Pictures - Hartley, John
Livre non disponible
(*)
Hartley, John:
The Politics of Pictures - nouveau livre

ISBN: 0415015421

ID: 0415015421

Nouveaux livres English-Book-Service
Frais d'envoiLivraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
The Politics of Pictures - Hartley, John
Livre non disponible
(*)
Hartley, John:
The Politics of Pictures - nouveau livre

ISBN: 0415015421

ID: 0415015421

Nouveaux livres English-Book-Service
Frais d'envoiLivraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.

Détails sur le livre
The Politics of Pictures: The Creation of the Public in the Age of the Popular Media

"The Politics of Pictures" is a history of looking from Aristotle to the meaning of picnics. Hartley investigates popular media reality, showing how pictures and texts are powerful political forces in their own right.

Informations détaillées sur le livre - The Politics of Pictures: The Creation of the Public in the Age of the Popular Media


EAN (ISBN-13): 9780415015424
ISBN (ISBN-10): 0415015421
Livre de poche
Date de parution: 1993
Editeur: ROUTLEDGE CHAPMAN & HALL
256 Pages
Poids: 0,517 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 29.04.2008 00:30:12
Livre trouvé récemment le 12.03.2014 20:55:50
ISBN/EAN: 0415015421

ISBN - Autres types d'écriture:
0-415-01542-1, 978-0-415-01542-4


< pour archiver...
Livres en relation