. .
Français
France
Livres similaires
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Outils de recherche
s'inscrire

Connectez-vous avec Facebook:

S'inscrire
Mot de passe oublié?


Historique de recherche
Liste pense-bête
Liens vers eurolivre.fr

Partager ce livre sur…
Livre conseillé
Actualités
Conseils d'eurolivre.fr
Publicité
FILTRE
- 0 Résultats
prix le plus bas: 48,90 €, prix le plus élevé: 139,75 €, prix moyen: 100,78 €
The Oxford Handbook of Corporate Reputation - Barnett, Michael L.; Pollock, Timothy G.
Livre non disponible
(*)
Barnett, Michael L.; Pollock, Timothy G.:

The Oxford Handbook of Corporate Reputation - nouveau livre

ISBN: 9780199596706

ID: 978149

What does it mean to have a "good" or "bad" reputation? How does it create or destroy value, or shape chances to pursue particular opportunities? Where do reputations come from? How do we measure them? How do we build and manage them?Over the last twenty years the answers to these questions have become increasingly important-and increasingly problematic-for scholars and practitioners seeking to understand the creation, management, and role of reputation in corporate life. This Handbook intends to bring definitional clarity to these issues, giving an account of extant research and theory and offering guidance about where scholarship on corporate reputation might most profitably head. Eminent scholars from a variety ofdisciplines, such as management, sociology, economics, finance, history, marketing, and psychology, have contributed chapters to provide state of the art definitions of corporate reputation; differentiate reputation from other constructs and intangible assets; offer guidance on measuring reputation;consider the role of reputation as a corporate asset and how a variety of factors, including stage of life, nation of origin, and the stakeholders considered affect its ability to create value; and explore corporate reputation's role more broadly as a regulatory mechanism. Finally, they also discuss how to manage and grow reputations, as well as repair them when they are damaged.In discussing these issues this Handbook aims to move the field of corporate reputation research forward by demonstrating where the field is now, addressing some of the perpetual problems of definition and differentiation, and suggesting future research directions. Business Business eBook, Oxford University Press

Nouveaux livres Ebooks.com
Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
The Oxford Handbook of Corporate Reputation - Michael L. Barnett
Livre non disponible
(*)

Michael L. Barnett:

The Oxford Handbook of Corporate Reputation - edition reliée, livre de poche

ISBN: 9780199596706

Hardback, [PU: Oxford University Press], The Handbook offers a diverse set of scholarly perspectives on the nature of corporate reputation: what it is, where it comes from, and how it may be managed to create and protect corporate as well as societal value. Written and organized in an accessible way, it assesses the current state of the field and provides guidance for future research., Business Strategy

Nouveaux livres Bookdepository.com
Frais d'envoiVersandkostenfrei (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
The Oxford Handbook of Corporate Reputation - Barnett, Michael L. and Timothy G. Pollock
Livre non disponible
(*)
Barnett, Michael L. and Timothy G. Pollock:
The Oxford Handbook of Corporate Reputation - livre d'occasion

2012

ISBN: 0199596700

ID: 16241006432

[EAN: 9780199596706], Gebraucht, wie neu, [SC: 0.0], [PU: Oxford Univ Press,], 512 Seiten Text englisch - as NEW, mint inside - Jeder Lieferung liegt eine ordentliche Rechnung mit ausgewiesener MwSt. bei Sprache: Englisch Gewicht in Gramm: 1150

livre d'occasion ZVAB.com
primatexxt Buchversand, München, Germany [52930088] [Rating: 5 (von 5)]
NOT NEW BOOK Frais d'envoiVersandkostenfrei (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
The Oxford Handbook of Corporate Reputation - Barnett, Michael L. and Timothy G. Pollock
Livre non disponible
(*)
Barnett, Michael L. and Timothy G. Pollock:
The Oxford Handbook of Corporate Reputation - edition reliée, livre de poche

2012, ISBN: 9780199596706

ID: 194160

512 Seiten gebundene Ausgabe Text englisch - as NEW, mint inside Versandkostenfreie Lieferung, [PU:Oxford Univ Press,]

livre d'occasion Buchfreund.de
primatexxt Buchversand, 80804 München
Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Oxford Handbook of Corporate Reputation - Michael L. Barnett; Timothy G. Pollock
Livre non disponible
(*)
Michael L. Barnett; Timothy G. Pollock:
Oxford Handbook of Corporate Reputation - edition reliée, livre de poche

2012, ISBN: 9780199596706

ID: 20313638

Hardcover, Buch, [PU: Oxford University Press]

Nouveaux livres Lehmanns.de
Frais d'envoiVersand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.

< Retour aux résultats de recherche...
Détails sur le livre
The Oxford Handbook of Corporate Reputation
Auteur:

Michael L. Barnett

Titre:

The Oxford Handbook of Corporate Reputation

ISBN:

0199596700

Informations détaillées sur le livre - The Oxford Handbook of Corporate Reputation


EAN (ISBN-13): 9780199596706
ISBN (ISBN-10): 0199596700
Version reliée
Date de parution: 2012
Editeur: OXFORD UNIV PR
512 Pages
Poids: 0,748 kg
Langue: Englisch

Livre dans la base de données depuis 22.11.2007 07:11:57
Livre trouvé récemment le 01.03.2017 14:59:12
ISBN/EAN: 0199596700

ISBN - Autres types d'écriture:
0-19-959670-0, 978-0-19-959670-6

< Retour aux résultats de recherche...
< pour archiver...
Livres en relation