- 5 Résultats
prix le plus bas: € 58,68, prix le plus élevé: € 110,62, prix moyen: € 87,63
1
Rowntree and the Marketing Revolution, 1862 1969 - Robert Fitzgerald
Commander
sur Orellfuessli.ch
CHF 119,00
(environ € 110,62)
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Robert Fitzgerald:

Rowntree and the Marketing Revolution, 1862 1969 - Livres de poche

2006, ISBN: 9780521023788

Rowntree and the Marketing Revolution, 1862–1969 is a major study in the history of marketing in economic development, in addition to being a history of a well-known internation… Plus…

Nr. 14408478. Frais d'envoi, Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, CH. (EUR 0.00)
2
Rowntree and the Marketing Revolution, 1862 1969 - Robert Fitzgerald
Commander
sur ZVAB.com
€ 97,26
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé

Robert Fitzgerald:

Rowntree and the Marketing Revolution, 1862 1969 - Livres de poche

2007, ISBN: 0521023785

[EAN: 9780521023788], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Cambridge University Press], Druck auf Anfrage Neuware -Rowntree and the Marketing Revolution, 1862?1969 is a major study in the history of … Plus…

NEW BOOK. Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Rowntree and the Marketing Revolution, 1862 1969 - Fitzgerald, Robert
Commander
sur Averdo.com
€ 88,59
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Fitzgerald, Robert:
Rowntree and the Marketing Revolution, 1862 1969 - Livres de poche

ISBN: 9780521023788

Erscheinungsdatum: 19.12.2006, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Rowntree and the Marketing Revolution, 1862 1969, Autor: Fitzgerald, Robert, Verlag: Cambridge… Plus…

Nr. 78470302. Frais d'envoi, Next Day, DE. (EUR 0.00)
4
Rowntree and the Marketing Revolution, 1862-1969 - Robert Fitzgerald
Commander
sur BookDepository.com
€ 58,68
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Robert Fitzgerald:
Rowntree and the Marketing Revolution, 1862-1969 - Livres de poche

ISBN: 9780521023788

Paperback, [PU: Cambridge University Press], This business history of Rowntree, the important and well-known confectionery manufacturer, offers insights into the company and its industry,… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
Rowntree and the Marketing Revolution 1862 1969 - Robert Fitzgerald
Commander
sur Hugendubel.de
€ 82,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Robert Fitzgerald:
Rowntree and the Marketing Revolution 1862 1969 - Livres de poche

ISBN: 9780521023788

*Rowntree and the Marketing Revolution 1862 1969* / Taschenbuch für 82.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, English,, International, Gebundene, Ausgaben Medien > Bücher nein Buch (kartoniert) … Plus…

Frais d'envoiShipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Rowntree and the Marketing Revolution 1862 1969

Rowntree and the Marketing Revolution, 1862–1969 is a major study in the history of marketing in economic development, in addition to being a history of a well-known international company. Marketing history remains a neglected field of study, yet Rowntree's commercial success has been the direct result of applied marketing methods and major advances in product development, branding and advertising. It is surprising that marketing and mass consumption has been so neglected; yet Rowntree was a marketing pioneer. The company had in addition a prominent role in questioning managerial organization, business culture, industrial relations, restrictive practices, and multinational business. This book offers a comprehensive account of a company and its industry, but pursues themes and seeks to answer areas of debate, illuminating the ways in which marketing contributed to the growth of an enterprise.

Informations détaillées sur le livre - Rowntree and the Marketing Revolution 1862 1969


EAN (ISBN-13): 9780521023788
ISBN (ISBN-10): 0521023785
Livre de poche
Date de parution: 2007
Editeur: Cambridge University Press
768 Pages
Poids: 1,057 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-12-28T21:35:44+01:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-05-10T22:26:12+02:00 (Paris)
ISBN/EAN: 0521023785

ISBN - Autres types d'écriture:
0-521-02378-5, 978-0-521-02378-8
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: fitzgerald, robert
Titre du livre: revolution, marketing, 1969, rowntree


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9780521435123 Rowntree and the Marketing Revolution, 1862â1969 (Robert Fitzgerald)


< pour archiver...