- 5 Résultats
prix le plus bas: € 42,79, prix le plus élevé: € 74,99, prix moyen: € 57,66
1
Agent-Mediated Electronic Commerce V
Commander
sur Hugendubel.de
€ 53,49
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé

Agent-Mediated Electronic Commerce V - nouveau livre

2003, ISBN: 9783540259473

*Agent-Mediated Electronic Commerce V* - Designing Mechanisms and Systems AAMAS 2003 Workshop AMEC 2003 Melbourne Australia July 15. 2003 Revised Selected Papers / pdf eBook für 53.49 € /… Plus…

9783540259473. Frais d'envoiIn stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
2
Agent-Mediated Electronic Commerce V
Commander
sur eBook.de
€ 53,49
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Agent-Mediated Electronic Commerce V - nouveau livre

2003, ISBN: 9783540259473

Agent-Mediated Electronic Commerce V - Designing Mechanisms and Systems AAMAS 2003 Workshop AMEC 2003 Melbourne Australia July 15. 2003 Revised Selected Papers: ab 53.49 € eBooks > Sachth… Plus…

Frais d'envoiin stock, , , DE. (EUR 0.00)
3
Agent-Mediated Electronic Commerce V : Designing Mechanisms and Systems, AAMAS 2003 Workshop, AMEC 2003, Melbourne, Australia, July 15. 2003, Revised Selected Papers - Ramon Carbo-Dorca
Commander
sur hive.co.uk
£ 53,54
(environ € 63,55)
CommanderLien sponsorisé
Ramon Carbo-Dorca:
Agent-Mediated Electronic Commerce V : Designing Mechanisms and Systems, AAMAS 2003 Workshop, AMEC 2003, Melbourne, Australia, July 15. 2003, Revised Selected Papers - nouveau livre

2003

ISBN: 9783540259473

; PDF; Computing > Computer science > Artificial intelligence, Springer Berlin Heidelberg

No. 9783540259473. Frais d'envoiInstock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
4
Agent-Mediated Electronic Commerce V
Commander
sur eBook.de
€ 74,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Agent-Mediated Electronic Commerce V - nouveau livre

2003, ISBN: 9783540259473

Agent-Mediated Electronic Commerce V - Designing Mechanisms and Systems AAMAS 2003 Workshop AMEC 2003 Melbourne Australia July 15. 2003 Revised Selected Papers: ab 74.99 € Medien > Bücher… Plus…

Nr. 33508955. Frais d'envoi, , DE. (EUR 0.00)
5
Agent-Mediated Electronic Commerce V
Commander
sur Springer.com
€ 42,79
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Agent-Mediated Electronic Commerce V - nouveau livre

ISBN: 9783540259473

There is currently no description available, Springer

Nr. 978-3-540-25947-3. Frais d'envoiWorldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre

Informations détaillées sur le livre - Agent-Mediated Electronic Commerce V


EAN (ISBN-13): 9783540259473
Date de parution: 2003
Editeur: Springer Berlin Heidelberg

Livre dans la base de données depuis 2017-01-16T20:03:14+01:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-10-24T22:46:15+02:00 (Paris)
ISBN/EAN: 9783540259473

ISBN - Autres types d'écriture:
978-3-540-25947-3
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: william walsh
Titre du livre: melbourne australia, electronic commerce


Données de l'éditeur

Auteur: Peyman Faratin; David C. Parkes; Juan A. Rodríguez-Aguilar; William E. Walsh
Titre: Lecture Notes in Computer Science; Lecture Notes in Artificial Intelligence; Agent-Mediated Electronic Commerce V - Designing Mechanisms and Systems, AAMAS 2003 Workshop, AMEC 2003, Melbourne, Australia, July 15. 2003, Revised Selected Papers
Editeur: Springer; Springer Berlin
155 Pages
Date de parution: 2004-10-11
Berlin; Heidelberg; DE
Langue: Anglais
53,49 € (DE)
55,00 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
VII, 153 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Informatik, EDV/Informatik; Künstliche Intelligenz; Verstehen; Performance; agent-based negotiation; bidding strategies; e-commerce agents; e-commerce systems; electronic market places; internet auctions; knowledge; learning; market-based problem solving; multi-agent markets; multi-agent systems; negotiation protocols; proving; web-based distributed markets; C; Artificial Intelligence; Quantitative Economics; e-Commerce and e-Business; Computer Science; Wirtschaftstheorie und -philosophie; Computer-Anwendungen in den Sozial- und Verhaltenswissenschaften; E-Commerce: geschäftliche Aspekte; BC

Section I: Automated Negotiation.- Automated Negotiation and Bundling of Information Goods.- Two Stock-Trading Agents: Market Making and Technical Analysis.- Acquiring Tradeoff Preferences for Automated Negotiations: A Case Study.- A Decommitment Strategy in a Competitive Multi-agent Transportation Setting.- Section II: Mechanism Design.- Sequences of Take-It-or-Leave-It Offers: Near-Optimal Auctions Without Full Valuation Revelation.- Mechanism for Optimally Trading Off Revenue and Efficiency in Multi-unit Auctions.- Choosing Samples to Compute Heuristic-Strategy Nash Equilibrium.- Section III: Multi-agent Markets.- Improving Learning Performance by Applying Economic Knowledge.- Handling Resource Use Oscillation in Multi-agent Markets.
Includes supplementary material: sn.pub/extras

< pour archiver...