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Toynbee, Jason:

Making Popular Music - Livres de poche

2000, ISBN: 9780340652237

Bloomsbury Academic, Taschenbuch, 224 Seiten, Publiziert: 2000-04-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.71 kg, Anthropologie, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Industrie, Branchen & … Plus…

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MAKING POPULAR MUSIC - Livres de poche

2000

ISBN: 9780340652237

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Hodder Education Group], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Drawing on a wide range of … Plus…

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Making Popular Music: Musicians, Creativity and Institutions - Livres de poche

2000, ISBN: 9780340652237

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Détails sur le livre
Making Popular Music

This is a highly original and compelling exploration of how popular music is made. The role of the musician is often camouflaged by commercial and marketing pressures and by the common assumption that the music simply reflects the musician's personality. Drawing on a wide range of ides from modern cultural studies, and examining musical texts from across the twentieth century, Jason Toynbee provides a lively reevaluation of what musicians actually do when they create popular songs.

Informations détaillées sur le livre - Making Popular Music


EAN (ISBN-13): 9780340652237
ISBN (ISBN-10): 0340652233
Livre de poche
Date de parution: 2000
Editeur: Bloomsbury Academic
200 Pages
Poids: 0,318 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-04-04T21:22:10+02:00 (Paris)
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ISBN/EAN: 9780340652237

ISBN - Autres types d'écriture:
0-340-65223-3, 978-0-340-65223-7
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: toynbee, jason
Titre du livre: aesthetics music, making popular music musicians creativity and institutions, how institutions think


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