What do you think about Brand Communities? : An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits - Livres de poche
2008, ISBN: 3640176715
[EAN: 9783640176717], Nouveau livre, [SC: 10.99], [PU: GRIN Verlag], BACHELOR; ADVERTISING; MARKETING, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Bachelor Thesis from the year 2… Plus…
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What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits - livre d'occasion
2008, ISBN: 9783640176717
Grin Verlag, Broché, 64 Seiten, Publiziert: 2008-09-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, Hersteller-Nr.: 9783640176717, 0.21 kg, Livres anglais et étrangers, Boutiques, Livres, Communicati… Plus…
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ISBN: 9783640176717
What do you think about Brand Communities? ab 27.95 € als Taschenbuch: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits. 2. Auflage. Aus dem B… Plus…
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What do you think about Brand Communities? An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits - nouveau livre
2008, ISBN: 3640176715
2. Auflage Kartoniert / Broschiert Bachelor; advertising; marketing, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Verlag]
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What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits [Soft Cover ] - Livres de poche
2008, ISBN: 3640176715
[EAN: 9783640176717], Nouveau livre, [SC: 5.43], [PU: GRIN Publishing], Books
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2008, ISBN: 3640176715
[EAN: 9783640176717], Nouveau livre, [SC: 10.99], [PU: GRIN Verlag], BACHELOR; ADVERTISING; MARKETING, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Bachelor Thesis from the year 2… Plus…
Storch, Bastian:
What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits - livre d'occasion2008, ISBN: 9783640176717
Grin Verlag, Broché, 64 Seiten, Publiziert: 2008-09-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, Hersteller-Nr.: 9783640176717, 0.21 kg, Livres anglais et étrangers, Boutiques, Livres, Communicati… Plus…
ISBN: 9783640176717
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Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
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Informations détaillées sur le livre - What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits
EAN (ISBN-13): 9783640176717
ISBN (ISBN-10): 3640176715
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2008
Editeur: Grin Verlag
64 Pages
Poids: 0,105 kg
Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2008-12-13T13:28:24+01:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-07-27T09:36:00+02:00 (Paris)
ISBN/EAN: 9783640176717
ISBN - Autres types d'écriture:
3-640-17671-5, 978-3-640-17671-7
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: storch, bastian, think, von fournier, brand planning
Titre du livre: perception, consumer insight, think, what what, insight out, brand you, the idea you
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