- 5 Résultats
prix le plus bas: € 2,62, prix le plus élevé: € 115,30, prix moyen: € 42,79
1
Tourism Behaviour : Travellers' Decisions and Actions - Arch G. Woodside; Roger St George March
Commander
sur Thriftbooks.com
$ 4,69
(environ € 3,91)
CommanderLien sponsorisé
Arch G. Woodside; Roger St George March:

Tourism Behaviour : Travellers' Decisions and Actions - livre d'occasion

ISBN: 0851990215

How do individuals go about making trade-off's among work, leisure, travel, and personal maintenance(e.g. sleeping) activities? What are the unconscious as well as conscious drivers of th… Plus…

  - used. Frais d'envoiplus shipping costs., Livraison non-comprise
2
Tourism Behaviour - March, R.; Woodside, A.G.
Commander
sur ebooks.com
$ 100,00
(environ € 89,13)
CommanderLien sponsorisé

March, R.; Woodside, A.G.:

Tourism Behaviour - nouveau livre

ISBN: 9780851990217

Consumers' planned behavior is often very different to what is actually consumed. Consumer plans can relate to four behaviors: planned and done (deliberate strategies); and unplanned and … Plus…

Frais d'envoiplus shipping costs., Livraison non-comprise
3
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 3,11
(environ € 2,62)
Envoi: € 9,561
CommanderLien sponsorisé
R. March:
Tourism Behaviour: Travellers' Decisions and Actions - edition reliée, livre de poche

2005

ISBN: 9780851990217

CABI Publishing, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. … Plus…

Frais d'envoi EUR 9.56 Anybook Ltd
4
Tourism Behaviour - Roger March; Arch Woodside
Commander
sur lehmanns.de
€ 115,30
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Roger March; Arch Woodside:
Tourism Behaviour - edition reliée, livre de poche

2005, ISBN: 9780851990217

Travellers' Decisions and Actions, Buch, Hardcover, [PU: CABI Publishing], CABI Publishing, 2005

Frais d'envoiVersand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)
5
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 3,50
(environ € 2,97)
Envoi: € 16,841
CommanderLien sponsorisé
Woodside, Arch G., March, Roger St George:
Tourism Behaviour: - livre d'occasion

2005, ISBN: 9780851990217

2005-11-10. VeryGood., 2005-11-10, 0

Frais d'envoi EUR 16.84 Schwabe Books

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Tourism Behaviour

Consumers' planned behavior is often very different to what is actually consumed. Consumer plans can relate to four behaviors: planned and done (deliberate strategies); and unplanned and not done (unused strategies). This book examines alternative theories and the empirical testing of trade-offs we make in life among work, travel, and personal maintenance actions and how our plans relate to what we actually do. Tourism Behaviour considers plans and behaviors for tourist spending, length of stay, attractions, destinations, accommodation and activities, and investigates how marketing strategies affect consumer plans. This book provides new theory, empirical studies, and practical insights of significant interest to travel and leisure researchers, destination marketing managers, and advanced students in tourism and consumer behavior.

Informations détaillées sur le livre - Tourism Behaviour


EAN (ISBN-13): 9780851990217
ISBN (ISBN-10): 0851990215
Version reliée
Date de parution: 2006
Editeur: CABI Publishing
280 Pages
Poids: 0,776 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2008-01-03T15:07:58+01:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2021-08-17T11:46:09+02:00 (Paris)
ISBN/EAN: 9780851990217

ISBN - Autres types d'écriture:
0-85199-021-5, 978-0-85199-021-7
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: march, arch, roger wood
Titre du livre: tourism, decisions decisions decisions


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9781845935870 Tourism Behaviour (Roger March; Arch Woodside)


< pour archiver...