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How to Measure Anything - nouveau livre

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Finding the Value of Intangibles in Business InhaltsangabePreface xi< p> Acknowledgments xv< p> < b> SECTION I< /b> < b> MEASUREMENT: THE SOLUTION EXISTS 1< /b> &… Plus…

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Finding the Value of Intangibles in Business InhaltsangabePreface xiAcknowledgments xvSECTION I MEASUREMENT: THE SOLUTION EXISTS 1CHAPTER 1 Intangibles and the Challenge 3Yes, I Mean Anyt… Plus…

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2010, ISBN: 0470625694

In englischer Sprache. Verlag: John Wiley & Sons, DOUGLAS W. HUBBARD is the inventor of Applied Information Economics (AIE), a measurement methodology that has been used in IT portfolios,… Plus…

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2010, ISBN: 9780470625699

Finding the Value of Intangibles in Business, [ED: 2], 2., Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

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Détails sur le livre

Informations détaillées sur le livre - How to Measure Anything


EAN (ISBN-13): 9780470625699
ISBN (ISBN-10): 0470625694
Date de parution: 2010
Editeur: Wiley, J
320 Pages
Langue: eng/Englisch

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ISBN/EAN: 9780470625699

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0-470-62569-4, 978-0-470-62569-9
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: hubbard
Titre du livre: sin, measure for measure


Données de l'éditeur

Auteur: Douglas W. Hubbard
Titre: How to Measure Anything - Finding the Value of Intangibles in Business
Editeur: John Wiley & Sons
320 Pages
Date de parution: 2010-04-22
Langue: Anglais
30,99 € (DE)
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