- 5 Résultats
prix le plus bas: € 81,33, prix le plus élevé: € 172,27, prix moyen: € 128,32
1
The Brains Behind Great Ad Campaigns : Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors - Margo Berman
Commander
sur AbeBooks.de
€ 81,33
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Margo Berman:

The Brains Behind Great Ad Campaigns : Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors - edition reliée, livre de poche

2009, ISBN: 074255550X

[EAN: 9780742555501], Neubuch, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], SOCIAL SCIENCE / MEDIA STUDIES; ADVERTISING, nach der Bestellung gedruckt Neuware -Catch an inside look at the advert… Plus…

NEW BOOK. Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors Margo Berman Author
Commander
sur BarnesandNoble.com
€ 126,00
CommanderLien sponsorisé
The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors Margo Berman Author - nouveau livre

ISBN: 9780742555501

Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser Clydesdale and Dalmatian sp… Plus…

new in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
3
Commander
sur Orellfuessli.ch
CHF 190,00
(environ € 172,27)
Envoi: € 16,321
CommanderLien sponsorisé
Margo Berman#Robyn Blakeman:
The Brains Behind Great Ad Campaigns - edition reliée, livre de poche

2009

ISBN: 9780742555501

Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser 'Clydesdale and Dalmatian' … Plus…

Nr. 17234544. Frais d'envoi, Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.32)
4
The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration Between Copywriters and Art Directors - Margo Berman
Commander
sur awesomebooks.com
£ 100,98
(environ € 117,02)
Envoi: € 3,461
CommanderLien sponsorisé
Margo Berman:
The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration Between Copywriters and Art Directors - nouveau livre

ISBN: 9780742555501

Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser Clydesdale and Dalmatian … Plus…

No. 9780742555501. Frais d'envoi84, (EUR 3.46)
5
The Brains Behind Great Ad Campaigns - Margo Berman/ Robyn Blakeman
Commander
sur Hugendubel.de
€ 144,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Margo Berman/ Robyn Blakeman:
The Brains Behind Great Ad Campaigns - Livres de poche

ISBN: 9780742555501

The Brains Behind Great Ad Campaigns ab 144.99 € als gebundene Ausgabe: Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Medienwissensc… Plus…

Frais d'envoiShipping in 5 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors Margo Berman Author

Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser _Clydesdale and Dalmatian_ spots, the _PEDIGREE_ Adoption Drive_ program, or the breakthrough UPS _Whiteboard_ campaign.

Informations détaillées sur le livre - The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors Margo Berman Author


EAN (ISBN-13): 9780742555501
ISBN (ISBN-10): 074255550X
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2009
Editeur: Rowman & Littlefield Publishers, Inc. Core >2 >T
240 Pages
Poids: 0,517 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2009-03-14T00:18:56+01:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-03-04T11:25:31+01:00 (Paris)
ISBN/EAN: 074255550X

ISBN - Autres types d'écriture:
0-7425-5550-X, 978-0-7425-5550-1
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: berman
Titre du livre: how brains think, the art collaboration, creative collaboration, great brain, campaigns


< pour archiver...