- 5 Résultats
prix le plus bas: € 1,07, prix le plus élevé: € 8,23, prix moyen: € 5,35
1
BrandChild: Remarkable Insights into the Minds by Seybold, Patricia B 0749438673
Commander
sur ebay.de
€ 6,21
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé

BrandChild: Remarkable Insights into the Minds by Seybold, Patricia B 0749438673 - livre d'occasion

ISBN: 9780749438678

Autor:Seybold, Patricia B. Indem Sie ein gut erhaltenes Buch aus zweiter Hand kaufen, unterstützen Sie eine fortlaufende Wiederverwendung sowie die Verbreitung der Liebe zum Buch durch er… Plus…

98.4, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Visa, Mastercard, American Express, Priority Listing. Frais d'envoiVersandkostenfrei, Versand zum Fixpreis, [SHT: Standard Shipping from outside], West Sussex, [TO: Weltweit] (EUR 0.00) worldofbooksde
2
Brandchild : Inside the Minds of Today's Global Kids: Understanding Their Relationship with Brands - Martin, Hoyle, David B., Lindstrom, Martin, Seybold, Patricia B. Lindstrom
Commander
sur BetterWorldBooks.com
€ 4,97
CommanderLien sponsorisé

Martin, Hoyle, David B., Lindstrom, Martin, Seybold, Patricia B. Lindstrom:

Brandchild : Inside the Minds of Today's Global Kids: Understanding Their Relationship with Brands - livre d'occasion

ISBN: 9780749438678

Tweens (8- to 14-year-olds) comprise a new type of audience. An increasingly powerful and smart consumer group, they spent US$300 billion but influenced an astounding US$1.88 trillion spe… Plus…

used in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
3
Commander
sur alibris.co.uk
€ 1,07
CommanderLien sponsorisé
Lindstrom, Martin & Seybold, Patricia B:
Brandchild: Remarkable Insights Into the Minds of Todays Global Kids and Their Relationship With Brands: Remarkable Insights Into the Minds of Todays Global Kids and Their Relationships With Brands - edition reliée, livre de poche

2002

ISBN: 9780749438678

Hardcover, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. This book is in good condition but will show signs of previous ownership. Please expect some creasing to the spine and/or … Plus…

Frais d'envoiLivraison non-comprise Gloucester, GLOS, Reuseabook
4
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 9,01
(environ € 8,23)
Envoi: € 23,671
CommanderLien sponsorisé
Lindstrom, Martin; Hoyle, David B; Seybold, Patricia B:
BrandChild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands Lindstrom, Martin and Seybold, Patricia B - edition reliée, livre de poche

2003, ISBN: 9780749438678

Kogan Page, 2003-02-20. Hardcover. Good. 9x6x1. Ex library/school book. Unclipped dust jacket. Book is in good condition. Cover has some wear. Discolouration present. Fingermarks presen… Plus…

Frais d'envoi EUR 23.67 Re-Read Ltd
5
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 6,88
(environ € 6,28)
Envoi: € 9,131
CommanderLien sponsorisé
Lindstrom, Martin, Hoyle, David B., Lindstrom, Martin, Seybold, Patricia B:
Brandchild : Inside the Minds of Today's Global Kids: Understanding Their Relationship with Brands - livre d'occasion

ISBN: 9780749438678

Kogan Page, Limited. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Kogan Page, Limited, 2.5

Frais d'envoi EUR 9.13 Better World Books

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Brandchild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationships with Brands

Based on the world's biggest and most costly survey of its kind ever undertaken, this book offers remarkable insights into the minds of today's global kids and their relationships with brands.

Informations détaillées sur le livre - Brandchild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationships with Brands


EAN (ISBN-13): 9780749438678
ISBN (ISBN-10): 0749438673
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2003
Editeur: Kogan Page

Livre dans la base de données depuis 2007-05-31T02:41:29+02:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-11-28T16:21:06+01:00 (Paris)
ISBN/EAN: 9780749438678

ISBN - Autres types d'écriture:
0-7494-3867-3, 978-0-7494-3867-8
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: seybold, martin lindstrom, lindström, brands, david martin, hoyle
Titre du livre: understanding brands, brandchild remarkable insights into minds today global kids their relationships with brands, two minds, the global mind, other minds, just kids, inside


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9780749447113 BrandChild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands Martin Lindstrom Author (Martin Lindstrom)


< pour archiver...