The RPL Conundrum: Recognition of Prior Learning in a Teacher Upgrading Programme (Teacher Education in South Africa) - Livres de poche
2008, ISBN: 9780796922205
HSRC Publishing, Paperback, 144 Seiten, Publiziert: 2008-07-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white line drawings, black & whi, 0.38 kg, Books Global Store, Speci… Plus…
amazon.co.uk swestbooks Gebraucht, wie neu. Frais d'envoiUsually dispatched within 3 to 4 days. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.62) Details... |
The RPL Conundrum: Recognition of Prior Learning in a Teacher Upgrading Programme (Teacher Education in South Africa) - Livres de poche
2009, ISBN: 9780796922205
HSRC Press, Paperback, 144 Seiten, Publiziert: 2009-04-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white line drawings, black & whi, 0.38 kg, Certification & Development, S… Plus…
amazon.com RAREWAVES-IMPORTS Frais d'envoiIn Stock. Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 15.50) Details... |
The RPL Conundrum: Recognition of Prior Learning in a Teacher Upgrading Programme (Teacher Education in South Africa) - Livres de poche
2009, ISBN: 9780796922205
HSRC Press, Paperback, 144 Seiten, Publiziert: 2009-04-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white line drawings, black & whi, 0.38 kg, Certification & Development, S… Plus…
amazon.com Frais d'envoiLes coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 15.50) Details... |
2008, ISBN: 9780796922205
HSRC Press, Broché, 144 Seiten, Publiziert: 2008-07-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, Hersteller-Nr.: black & white line drawings, black & whi, 0.84 kg, Livres anglais et étrangers, Bou… Plus…
amazon.fr livres PBS Frais d'envoiHabituellement expédié sous 4 à 5 jours. Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 2.99) Details... |
2009, ISBN: 0796922209
[EAN: 9780796922205], New book, [PU: Human Sciences Research Council], 129 pages. 10.75x8.25x0.50 inches. In Stock., Books
AbeBooks.com Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 5 (of 5)] NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 12.67 Details... |
The RPL Conundrum: Recognition of Prior Learning in a Teacher Upgrading Programme (Teacher Education in South Africa) - Livres de poche
2008, ISBN: 9780796922205
HSRC Publishing, Paperback, 144 Seiten, Publiziert: 2008-07-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white line drawings, black & whi, 0.38 kg, Books Global Store, Speci… Plus…
Breier, Mignonne:
The RPL Conundrum: Recognition of Prior Learning in a Teacher Upgrading Programme (Teacher Education in South Africa) - Livres de poche2009, ISBN: 9780796922205
HSRC Press, Paperback, 144 Seiten, Publiziert: 2009-04-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white line drawings, black & whi, 0.38 kg, Certification & Development, S… Plus…
The RPL Conundrum: Recognition of Prior Learning in a Teacher Upgrading Programme (Teacher Education in South Africa) - Livres de poche
2009
ISBN: 9780796922205
HSRC Press, Paperback, 144 Seiten, Publiziert: 2009-04-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white line drawings, black & whi, 0.38 kg, Certification & Development, S… Plus…
2008, ISBN: 9780796922205
HSRC Press, Broché, 144 Seiten, Publiziert: 2008-07-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, Hersteller-Nr.: black & white line drawings, black & whi, 0.84 kg, Livres anglais et étrangers, Bou… Plus…
2009, ISBN: 0796922209
[EAN: 9780796922205], New book, [PU: Human Sciences Research Council], 129 pages. 10.75x8.25x0.50 inches. In Stock., Books
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - The RPL Conundrum: Recognition of Prior Learning in a Teacher Upgrading Programme (Teacher Education in South Africa)
EAN (ISBN-13): 9780796922205
ISBN (ISBN-10): 0796922209
Livre de poche
Date de parution: 2009
Editeur: HSRC Press
144 Pages
Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2009-07-09T11:20:59+02:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-08-04T14:58:09+02:00 (Paris)
ISBN/EAN: 9780796922205
ISBN - Autres types d'écriture:
0-7969-2220-9, 978-0-7969-2220-5
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: breier
Titre du livre: conundrum, rpl
< pour archiver...