. .
Français
France
Outils de recherche
s'inscrire

Connectez-vous avec Facebook:

S'inscrire
Mot de passe oublié?


Historique de recherche
Liste pense-bête
Liens vers eurolivre.fr

Partager ce livre sur…
..?
Livre conseillé
Actualités
Conseils d'eurolivre.fr
Publicité
Annonce payée
FILTRE
- 0 Résultats
prix le plus bas: 0.79 EUR, prix le plus élevé: 68.58 EUR, prix moyen: 26.64 EUR
Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization (Business) - Frank Bradley
Livre non disponible
(*)
Frank Bradley:

Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization (Business) - Livres de poche

ISBN: 9780470849859

ID: INF3002809997

In today`s fast moving environment, marketing is one of the most important functions of anysuccessful organization. Analyzing the customer base and striving to meet and excel customer expectations more effectively than the competition is the key to long term, strategic success. This book focuses on the three reasons for the existence of the firm: provision, communication and delivery of value to the customer. Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization (Business): In today`s fast moving environment, marketing is one of the most important functions of anysuccessful organization. Analyzing the customer base and striving to meet and excel customer expectations more effectively than the competition is the key to long term, strategic success. This book focuses on the three reasons for the existence of the firm: provision, communication and delivery of value to the customer. Business / Economics / Finance BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, John Wiley & Sons

livre d'occasion Regalfrei-shop.de
Taschenbuch, Englisch, Gebraucht Frais d'envoi2,50 EUR DHL-Versand, ab 20 EUR Versandkostenfrei in Deutschland, , DE., Livraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization (Business) - Bradley, Frank
Livre non disponible
(*)

Bradley, Frank:

Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization (Business) - Livres de poche

2003, ISBN: 9780470849859

ID: 827949568

John Wiley & Sons, 2003. Paperback. Used; Very Good. Ships from the UK within 24 hours. Your purchase helps support authors through the Book Author Resale Right. Bookbarn International Inventory #2000156, John Wiley & Sons, 2003

livre d'occasion Biblio.com
Bookbarn International
Frais d'envoiLivraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization (Business) - Bradley, Frank
Livre non disponible
(*)
Bradley, Frank:
Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization (Business) - Livres de poche

2003

ISBN: 9780470849859

ID: 828042168

John Wiley & Sons, 2003. Paperback. Used; Very Good. Ships from the UK within 24 hours. Your purchase helps support authors through the Book Author Resale Right. Bookbarn International Inventory #1897078, John Wiley & Sons, 2003

livre d'occasion Biblio.com
Bookbarn International
Frais d'envoi EUR 5.48
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Strategic marketing in the customer driven organization - Bradley, f.
Livre non disponible
(*)
Bradley, f.:
Strategic marketing in the customer driven organization - nouveau livre

ISBN: 9780470849859

ID: 7612133caaf81106f51773ece28ba6b4

This book provides a short and concise look at the field. It presents information that will have an international appeal., [PU: Wiley]

Nouveaux livres Studystore.nl
studystore.nl
new Frais d'envoi EUR 0.00
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Strategic marketing in the customer driven organization
Livre non disponible
(*)
Strategic marketing in the customer driven organization - nouveau livre

ISBN: 9780470849859

ID: 7612133caaf81106f51773ece28ba6b4

This book provides a short and concise look at the field. It presents information that will have an international appeal., [PU: Wiley]

Nouveaux livres Studystore.nl
studystore.nl
new; Frais d'envoi EUR 0.00
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.

< Retour aux résultats de recherche...
Détails sur le livre
Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization
Auteur:

Bradley, Frank; Bradley, Timothy JR Will

Titre:

Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization

ISBN:

9780470849859

Provides a short and concise look at the field. * Presents information that will have an international appeal.

Informations détaillées sur le livre - Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization


EAN (ISBN-13): 9780470849859
ISBN (ISBN-10): 0470849851
Livre de poche
Date de parution: 2003
Editeur: John Wiley & Sons
304 Pages
Poids: 0,599 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 09.11.2007 13:28:01
Livre trouvé récemment le 10.11.2016 16:11:02
ISBN/EAN: 9780470849859

ISBN - Autres types d'écriture:
0-470-84985-1, 978-0-470-84985-9

< Retour aux résultats de recherche...
< pour archiver...
Adjacent Livres