2009, ISBN: 9780136079415
Pearson, Hardcover, Auflage: 13, 613 Seiten, Publiziert: 2009-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.73 kg, Verkaufsrang: 889027, Management, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Mar… Plus…
amazon.de SerendipityBooksLtd Frais d'envoiGewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
2009, ISBN: 0136079415
[EAN: 9780136079415], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 23.08], [PU: Prentice Hall], Good condition. Writing inside. Highlighting inside. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STA… Plus…
ZVAB.com Wonder Book, Frederick, MD, U.S.A. [8895] [Rating: 5 (von 5)] NOT NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 23.08 Details... |
ISBN: 9780136079415
Pearson Education, Limited. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects., Pearson Education, Limited, 3
Biblio.co.uk |
ISBN: 9780136079415
Principles of Marketing Hardcover Used Books, Prentice Hall
Knetbooks.com used in stock. Frais d'envoiplus shipping costs., Livraison non-comprise Details... |
ISBN: 9780136079415
Principles of Marketing Hardcover Rentals, Prentice Hall
BiggerBooks.com new in stock. Frais d'envoiplus shipping costs., Livraison non-comprise Details... |
2009, ISBN: 9780136079415
Pearson, Hardcover, Auflage: 13, 613 Seiten, Publiziert: 2009-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.73 kg, Verkaufsrang: 889027, Management, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Mar… Plus…
2009, ISBN: 0136079415
[EAN: 9780136079415], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 23.08], [PU: Prentice Hall], Good condition. Writing inside. Highlighting inside. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STA… Plus…
ISBN: 9780136079415
Pearson Education, Limited. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects., Pearson Education, Limited, 3
ISBN: 9780136079415
Principles of Marketing Hardcover Used Books, Prentice Hall
ISBN: 9780136079415
Principles of Marketing Hardcover Rentals, Prentice Hall
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - Principles of Marketing
EAN (ISBN-13): 9780136079415
ISBN (ISBN-10): 0136079415
Version reliée
Date de parution: 2008
Editeur: Pearson
744 Pages
Poids: 1,724 kg
Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2009-01-31T08:33:14+01:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-03-27T11:16:18+01:00 (Paris)
ISBN/EAN: 9780136079415
ISBN - Autres types d'écriture:
0-13-607941-5, 978-0-13-607941-5
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: philip kotler, kotler armstrong, gary armstrong
Titre du livre: principles marketing, marketing management, marketing zero
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Dernier livre similaire:
2900131469180 Principles of Marketing
- 2900131469180 Principles of Marketing
- 9780130213839 Principles of Marketing (Philip Kotler, Gary Armstrong)
- 9780130218599 Principles of Marketing (Philip Kotler, Gary Armstrong)
- 9780130263124 The Principles of Marketing (Kotler, Philip, Armstrong, Gary)
- 9780030770258 Principles of Marketing (Richard H. Buskirk)
< pour archiver...