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The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-television Age - Livres de poche

2005, ISBN: 9780071462150

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2005, ISBN: 9780071462150

McGraw-Hill Education, Taschenbuch, Auflage: New, 272 Seiten, Publiziert: 2005-10-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: black & white illustrations, 0.71 kg, Aus- & Weiterbil… Plus…

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[PU: McGraw-Hill Education], 272 Seiten Taschenbuch, Größe: 14 x 1.6 x 21.1 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 2646663/2 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 3.00], gebraucht; sehr gut, … Plus…

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2005, ISBN: 0071462155

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Détails sur le livre
The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age

Veteran industry observer JoeCappo briefly recaps the factorsthat impacted the industry in thelate 1990s, and gives you adviceon how to best position yourself, your work, and yourbusiness.

Informations détaillées sur le livre - The Future of Advertising: New Media, New Clients, New Consumers in the Post-Television Age


EAN (ISBN-13): 9780071462150
ISBN (ISBN-10): 0071462155
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2005
Editeur: McGraw-Hill Education
256 Pages
Poids: 0,344 kg
Langue: eng/Englisch

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ISBN/EAN: 9780071462150

ISBN - Autres types d'écriture:
0-07-146215-5, 978-0-07-146215-0
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: cap, joe hill
Titre du livre: new age, advertising new media, post, the new consumers, too much future, the new television


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