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Treasure Hunt : Inside the Mind of the New Global Consumer by Michael Silverstein - Michael Silverstein
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Michael Silverstein:

Treasure Hunt : Inside the Mind of the New Global Consumer by Michael Silverstein - livre d'occasion

ISBN: 9781591841234

The essential follow-up to the "BusinessWeek" bestseller "Trading Up" A BMW in a Costco parking lot? A working class family with a 50 inch plasma TV? A 27-year-old Japanese administrat… Plus…

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Michael J. Silverstein, John Butman:

Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer - edition reliée, livre de poche

2006, ISBN: 9781591841234

[ Edition: reprint ]. Good Condition. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: NONE ] Publisher: Portfolio Hardcover Pub Date: 5/4/20… Plus…

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Silverstein, Michael J.; Butman, John:
Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer - edition reliée, livre de poche

2006

ISBN: 1591841232

[EAN: 9781591841234], Neubuch, [PU: Portfolio Hardcover], New. Fast Shipping and good customer service, Books

NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 35.85 GoldenWavesOfBooks, Fayetteville, TX, U.S.A. [72982182] [Rating: 5 (von 5)]
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Michael J. Silverstein; John Butman:
Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer - edition reliée, livre de poche

2006, ISBN: 9781591841234

Portfolio Hardcover, 2006-05-04. Hardcover. Good., Portfolio Hardcover, 2006-05-04, 2.5

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Silverstein, Michael J.:
Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer - edition reliée, livre de poche

2006, ISBN: 1591841232

[EAN: 9781591841234], Neubuch, [PU: Portfolio Hardcover], In Never used condition, Books

NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 31.26 Byrd Books, Austin, TX, U.S.A. [83414208] [Rating: 5 (von 5)]

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Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer: Shopping Habits of the New Global Consumer

The essential follow-up to the "BusinessWeek" bestseller "Trading Up" looks at an important countertrend: how middle-income consumers have gotten better than ever at finding bargains in some areas to trade up in other categories.

Informations détaillées sur le livre - Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer: Shopping Habits of the New Global Consumer


EAN (ISBN-13): 9781591841234
ISBN (ISBN-10): 1591841232
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2006
Editeur: Portfolio Hardcover
267 Pages
Poids: 0,467 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-06-20T11:08:09+02:00 (Paris)
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ISBN/EAN: 1591841232

ISBN - Autres types d'écriture:
1-59184-123-2, 978-1-59184-123-4
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: silverstein, mind, hunt john, michael
Titre du livre: treasure hunt inside mind new global consumer, habits mind, the min, the new consumers, global shopping, how hunt, look inside


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