. .
Français
France
Livres similaires
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Outils de recherche
s'inscrire

Connectez-vous avec Facebook:

S'inscrire
Mot de passe oublié?


Historique de recherche
Liste pense-bête
Liens vers eurolivre.fr

Partager ce livre sur…
Livre conseillé
Actualités
Conseils d'eurolivre.fr
Publicité
Annonce payée
FILTRE
- 0 Résultats
prix le plus bas: 3,72 €, prix le plus élevé: 31,54 €, prix moyen: 17,45 €
The Intention Economy: When Customers Take Charge - Doc Searls
Livre non disponible
(*)
Doc Searls:

The Intention Economy: When Customers Take Charge - livre d'occasion

ISBN: 1422158527

ID: 6464033

Caveat venditor?let the seller bewareWhile marketers look for more ways to get personal with customers, including new tricks with ?big data," customers are about to get personal in their own ways, with their own tools. Soon consumers will be able to:? Control the flow and use of personal data? Build their own loyalty programs? Dictate their own terms of service? Tell whole markets what they want, how they want it, where and when they should be able to get it, and how much it should costAnd they will do all of this outside of any one vendor's silo. This new landscape we're entering is what Doc Searls calls The Intention Economy?one in which demand will drive supply far more directly, efficiently, and compellingly than ever before. In this book he describes an economy driven by consumer intent, where vendors must respond to the actual intentions of customers instead of vying for the attention of many.New customer tools will provide the engine, with VRM (Vendor Relationship Management) providing the consumer counterpart to vendors' CRM (Customer Relationship Management) systems. For example, imagine being able to change your address once for every company you deal with, or combining services from multiple companies in real time, in your own ways?all while keeping an auditable accounting of every one of your interactions in the marketplace. These tantalizing possibilities and many others are introduced in business and investing,marketing,marketing and sales Marketing & Sales, Harvard Business Review Press

livre d'occasion Thriftbooks.com
used Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
The Intention Economy - Doc Searls
Livre non disponible
(*)

Doc Searls:

The Intention Economy - nouveau livre

2012, ISBN: 9781422158524

ID: 225207251

Who owns the marketplace? Is it business--or the customer? According to Searls, widely read journalist and blogger and co-author of ´´The Cluetrain Manifesto,´´ customers are creating an imperative shift in the way goods and services are delivered in this economy. When Customers Take Charge Bücher > Fremdsprachige Bücher > Englische Bücher gebundene Ausgabe 03.04.2012 Buch (fremdspr.), Harvard Business Review Press, .201

Nouveaux livres Buch.ch
No. 29776646 Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
The Intention Economy: When Customers Take Charge - Searls, Doc
Livre non disponible
(*)
Searls, Doc:
The Intention Economy: When Customers Take Charge - Première édition

2012

ISBN: 9781422158524

Livres de poche, ID: 12721992431

Softcover, Tweedehands, zeer goed, [ED: 1], Paperback Advanced Reading Copy. Paperback Plain cover pre-release first-edition. Artwork black and white, some artwork and images might be missing. Copy not final and there may be typos., [PU: Harvard Business Review Press]

livre d'occasion Alibris.com
Gmedia
Frais d'envoiLivraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
The Intention Economy: When Customers Take Charge - Searls, Doc
Livre non disponible
(*)
Searls, Doc:
The Intention Economy: When Customers Take Charge - edition reliée, livre de poche

2012, ISBN: 9781422158524

ID: 12874029497

Hardcover, Brand New! Fast shipping! Great customer service. You will be happy!, [PU: Harvard Business Review Press]

Nouveaux livres Alibris.com
booklab
Frais d'envoiLivraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
THE INTENTION ECONOMY:WHEN CUSTOMERS TAKE CHANGE - DOC SEARLS
Livre non disponible
(*)
DOC SEARLS:
THE INTENTION ECONOMY:WHEN CUSTOMERS TAKE CHANGE - livre d'occasion

ISBN: 9781422158524

ID: 833113105

New/New. This is an Brand New Original Edition, With ShrinkWrap. Perfect condition.Please contact us for any questions regarding this book.!!

livre d'occasion Biblio.com
TEXTBOOKSZONE
Frais d'envoi EUR 5.45
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.

< Retour aux résultats de recherche...
Détails sur le livre
The Intention Economy: When Customers Take Charge
Auteur:

Doc Searls

Titre:

The Intention Economy: When Customers Take Charge

ISBN:

1422158527

Informations détaillées sur le livre - The Intention Economy: When Customers Take Charge


EAN (ISBN-13): 9781422158524
ISBN (ISBN-10): 1422158527
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2012
Editeur: Perseus Distribution
256 Pages
Poids: 0,548 kg
Langue: Englisch

Livre dans la base de données depuis 05.11.2009 04:31:46
Livre trouvé récemment le 15.12.2016 16:42:03
ISBN/EAN: 1422158527

ISBN - Autres types d'écriture:
1-4221-5852-7, 978-1-4221-5852-4

< Retour aux résultats de recherche...
< pour archiver...
Adjacent Livres