. .
Français
France
Outils de recherche
s'inscrire

Connectez-vous avec Facebook:

S'inscrire
Mot de passe oublié?


Historique de recherche
Liste pense-bête
Liens vers eurolivre.fr

Partager ce livre sur…
..?
Livre conseillé
Actualités
Conseils d'eurolivre.fr
Publicité
FILTRE
- 0 Résultats
prix le plus bas: 35.00 EUR, prix le plus élevé: 106.17 EUR, prix moyen: 88.41 EUR
Tourism SMEs, Service Quality and Destination Competitiveness - Herausgeber: Jones, Eleri Haven-Tang, Claire
Livre non disponible
(*)
Herausgeber: Jones, Eleri Haven-Tang, Claire:

Tourism SMEs, Service Quality and Destination Competitiveness - edition reliée, livre de poche

ISBN: 9780851990118

[ED: Hardcover], [PU: CAB INTL], This book focuses in on the dominant role of SMEs (small and medium-sized enterprises) in the tourism and hospitality industry. It explores their impact on consumer perceptions of a destination, drawing on examples of small hotels, guesthouses, cafes and restaurants. It also highlights the challenges faced by SMEs to promote destination business growth - with discussion of competitiveness, quality and standards. With its entity-relationship model of a destination, this edited collection of international papers fully explores the dynamics SMEs. Case studies from around the world also puts SMEs research into a global context.Versandfertig in über 4 Wochen, [SC: 0.00]

Nouveaux livres Booklooker.de
buecher.de GmbH & Co. KG
Frais d'envoiVersandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00)
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Tourism SME's, Service Quality and Destination Competitiveness - Haven, E. Jones and C.
Livre non disponible
(*)

Haven, E. Jones and C.:

Tourism SME's, Service Quality and Destination Competitiveness - nouveau livre

ISBN: 9780851990118

ID: 289457

This book focuses in on the dominant role of SMEs (small and medium-sized enterprises) in the tourism and hospitality industry. It explores their impact on consumer perceptions of a destination, drawing on examples of small hotels, guesthouses, cafes and restaurants. Travel Travel eBook, CABI

Nouveaux livres Ebooks.com
Frais d'envoi EUR 0.00
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
TOURISM SMES, SERVICE QUALITY AND DESTINATION COMPETITIVENESS - JONES E ET.AL
Livre non disponible
(*)
JONES E ET.AL:
TOURISM SMES, SERVICE QUALITY AND DESTINATION COMPETITIVENESS - livre d'occasion

ISBN: 9780851990118

ID: 645080602

New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!

livre d'occasion Biblio.com
Students_Textbooks
Frais d'envoi EUR 2.99
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Tourism SMES Service Quality and Destination Competitiveness - C. Haven E. Jones
Livre non disponible
(*)
C. Haven E. Jones:
Tourism SMES Service Quality and Destination Competitiveness - nouveau livre

ISBN: 9780851990118

ID: 9780851990118

Tourism SMES Service Quality and Destination Competitiveness Author :C. Haven E. Jones 9780851990118 0851990118

Nouveaux livres printsasia.de
new Frais d'envoi EUR 0.00
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Tourism SMES, Service Quality and Destination Competitiveness - C  Haven  E  Jones
Livre non disponible
(*)
C Haven E Jones:
Tourism SMES, Service Quality and Destination Competitiveness - nouveau livre

ISBN: 9780851990118

ID: 152147617

NA Tourism, CABI Publishing

Nouveaux livres Printsasia
new Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.

< Retour aux résultats de recherche...
Détails sur le livre
Tourism SMEs, Service Quality and Destination Competitiveness
Auteur:

JONES E ET.AL

Titre:

Tourism SMEs, Service Quality and Destination Competitiveness

ISBN:

0851990118

This book focuses in on the dominant role of SMEs (small and medium-sized enterprises) in the tourism and hospitality industry. It explores their impact on consumer perceptions of a destination, drawing on examples of small hotels, guesthouses, cafes and restaurants. It also highlights the challenges faced by SMEs to promote destination business growth - with discussion of competitiveness, quality and standards. With its entity-relationship model of a destination, this edited collection of international papers fully explores the dynamics SMEs. Case studies from around the world also puts SMEs research into a global context.

Informations détaillées sur le livre - Tourism SMEs, Service Quality and Destination Competitiveness


EAN (ISBN-13): 9780851990118
ISBN (ISBN-10): 0851990118
Version reliée
Date de parution: 2005
Editeur: CAB INTL
366 Pages
Poids: 1,016 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 24.10.2007 23:38:52
Livre trouvé récemment le 02.11.2016 20:47:32
ISBN/EAN: 0851990118

ISBN - Autres types d'écriture:
0-85199-011-8, 978-0-85199-011-8

< Retour aux résultats de recherche...
< pour archiver...
Adjacent Livres