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ISBN: 9780471788287

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Nonprofit Strategic Positioning - Première édition

2006, ISBN: 9780471788287

Decide Where to Be, Plan What to Do, eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2006

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ISBN: 9780471788287

Nonprofit Strategic Positioning - Decide Where to Be Plan What to Do: ab 56.99 € Medien > Bücher > E-books, [PU: Wiley]

Nr. 21149440. Frais d'envoi, , DE. (EUR 0.00)

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Détails sur le livre

Informations détaillées sur le livre - Nonprofit Strategic Positioning


EAN (ISBN-13): 9780471788287
ISBN (ISBN-10): 0471788287
Date de parution: 2006
Editeur: John Wiley & Sons
252 Pages
Langue: eng/Englisch

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ISBN/EAN: 0471788287

ISBN - Autres types d'écriture:
0-471-78828-7, 978-0-471-78828-7
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: mclaughlin
Titre du livre: nonprofit, positioning


Données de l'éditeur

Auteur: Thomas A. McLaughlin
Titre: Nonprofit Strategic Positioning - Decide Where to Be, Plan What to Do
Editeur: Wiley; John Wiley & Sons
252 Pages
Date de parution: 2006-07-25
Langue: Anglais
60,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Gemeinnützige Organisationen (non-profit); Business & Management; Gemeinnützige Organisationen / Management u. Führung; Non-Profit Organizations / Management Leadership; Wirtschaft u. Management; Gemeinnützige Organisationen / Management u. Führung; BB

Acknowledgments. About the Author. Introduction. Section 1: Preplanning. Section 2: The Logic of Strategic Positioning. Section 3: The Formal Points of Control. Section 4: Prepare. Section 5: Scan Your Future. Section 6: Scan for Internal Strengths. Section 7: Decide Where to Be. Recipe Card: How to Devise a Statement of Desired StrategicPosition. Appendices: Toolkit. Introduction to Appendices. A. Quick Start. B. National Research with Personal Perspectives. C. Brainstorming/Clustering Technique. D. Weighted Voting Techniques. E. Media Markets. F. Future Scan Form. G. Data Sources for Competitive Research. H. Attention Board Members and Staff: Develop Your Own PersonalStrategic Position. Index.

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