- 5 Résultats
prix le plus bas: € 2,89, prix le plus élevé: € 37,84, prix moyen: € 14,82
1
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 5,75
(environ € 5,29)
Envoi: € 15,461
CommanderLien sponsorisé
Sam Deep:

What to Say to Get What You Want: Strong Words for Forty Types of Bosses, Employees, Coworkers and Customers - Livres de poche

1997, ISBN: 9780201577129

Basic Books, 1992-01-07. paperback. Very Good. 8x5x0. Has some shelf wear, highlighting, underlining and/or writing. Great used condition. A portion of your purchase of this book wi… Plus…

Frais d'envoi EUR 15.46 The Book Cellar
2
What To Say To Get What You Want - Lyle Sussman
Commander
sur BookDepository.com
€ 37,84
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé

Lyle Sussman:

What To Say To Get What You Want - Livres de poche

ISBN: 9780201577129

Paperback, [PU: INGRAM PUBLISHER SERVICES US], Is your boss a Perfectionist," demanding flawless results? Do you have Can-Do" employees who can't deliver? Does a Drain" siphon away your t… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Commander
sur AbeBooks.de
€ 2,89
Envoi: € 8,551
CommanderLien sponsorisé
Deep, Sam:
What To Say To Get What You Want: Strong Words For 44 Challenging Types Of Bosses, Employees, Coworkers, And Customers - Livres de poche

1992

ISBN: 0201577127

[EAN: 9780201577129], Gebraucht, [PU: Addison-Wesley Publishing Company, Inc], Get fast and secure shipping knowing your purchase helps empower our community to transform thier lives thro… Plus…

NOT NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 8.55 Austin Goodwill 1101, Austin, TX, U.S.A. [82835533] [Rating: 5 (von 5)]
4
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 5,26
(environ € 4,84)
Envoi: € 12,241
CommanderLien sponsorisé
Deep, Sam; Sussman, Lyle:
What To Say To Get What You Want: Strong Words For 44 Challenging Types Of Bosses, Employees, Coworkers, And Customers - Livres de poche

1992, ISBN: 9780201577129

Addison-Wesley Publishing Company, Inc, 1992-12-01. paperback. Good. 8x5x0., Addison-Wesley Publishing Company, Inc, 1992-12-01, 2.5

Frais d'envoi EUR 12.24 Your Online Bookstore
5
What to Say to Get What You Want
Commander
sur Booksamillion.com
$ 24,99
(environ € 23,24)
CommanderLien sponsorisé
What to Say to Get What You Want - nouveau livre

ISBN: 9780201577129

Find What to Say to Get What You Want by Sam Deep in Paperback and other formats in Business & Economics > Human Resources & Personnel Management. Media > Books new, Basic Books

Frais d'envoiZzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
What To Say To Get What You Want: Strong Words For 44 Challenging Types Of Bosses, Employees, Coworkers, And Customers

Is your boss a Perfectionist, demanding flawless results? Do you have Can-Do employees who cant deliver? Does a Drain siphon away your time? You can win cooperation from these people before they block your productivity. What to Say to Get What You Want provides the right words to motivate, convince, or soothe almost any personality.

Informations détaillées sur le livre - What To Say To Get What You Want: Strong Words For 44 Challenging Types Of Bosses, Employees, Coworkers, And Customers


EAN (ISBN-13): 9780201577129
ISBN (ISBN-10): 0201577127
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 1991
Editeur: Basic Books
336 Pages
Poids: 0,426 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-04-13T17:37:14+02:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-01-25T17:27:29+01:00 (Paris)
ISBN/EAN: 0201577127

ISBN - Autres types d'écriture:
0-201-57712-7, 978-0-201-57712-9
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: lyle, sam deep, sussman
Titre du livre: what say, what workers want, get what you want, boss, type, what word, what customers want, workers and bosses, twice strong, two types, deep words


< pour archiver...