2002, ISBN: 0072360704
[EAN: 9780072360707], D'occasion, bon état, [SC: 34.94], [PU: McGraw-Hill Humanities/Social], Shipping WORLDWIDE daily from the USA, USED books are in GOOD condition with different signs … Plus…
AbeBooks.fr Irish Booksellers, Portland, ME, U.S.A. [57531671] [Note: 5 (sur 5)] NOT NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 34.94 Details... |
2002, ISBN: 0072360704
[EAN: 9780072360707], D'occasion, très bon état, [SC: 8.02], [PU: McGraw-Hill Humanities/Social], Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in m… Plus…
AbeBooks.fr OwlsBooks, Toledo, OH, U.S.A. [51218811] [Note: 4 (sur 5)] NOT NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 8.02 Details... |
2002, ISBN: 0072360704
[EAN: 9780072360707], D'occasion, très bon état, [SC: 8.02], [PU: McGraw-Hill Humanities/Social], Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in m… Plus…
AbeBooks.fr Bayside Books, Ogden, UT, U.S.A. [64434477] [Note: 5 (sur 5)] NOT NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 8.02 Details... |
ISBN: 9780072360707
McGraw-Hill Humanities/Social. Hardcover. VERY GOOD. Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in margins not affecting the text. Possible cle… Plus…
Biblio.co.uk |
2002, ISBN: 9780072360707
Edition reliée
McGraw-Hill Humanities Social, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, Publiziert: 2002-02-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.22 kg, Kategorien, Bücher, Fremdsprachige Bücher, Englische Bücher, … Plus…
amazon.de Frais d'envoiLes coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 3.00) Details... |
2002, ISBN: 0072360704
[EAN: 9780072360707], D'occasion, bon état, [SC: 34.94], [PU: McGraw-Hill Humanities/Social], Shipping WORLDWIDE daily from the USA, USED books are in GOOD condition with different signs … Plus…
Pamela J. Farris:
Teaching Reading: A Balanced Approach for Today's Classrooms - edition reliée, livre de poche2002, ISBN: 0072360704
[EAN: 9780072360707], D'occasion, très bon état, [SC: 8.02], [PU: McGraw-Hill Humanities/Social], Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in m… Plus…
2002
ISBN: 0072360704
[EAN: 9780072360707], D'occasion, très bon état, [SC: 8.02], [PU: McGraw-Hill Humanities/Social], Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in m… Plus…
ISBN: 9780072360707
McGraw-Hill Humanities/Social. Hardcover. VERY GOOD. Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in margins not affecting the text. Possible cle… Plus…
2002, ISBN: 9780072360707
Edition reliée
McGraw-Hill Humanities Social, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, Publiziert: 2002-02-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.22 kg, Kategorien, Bücher, Fremdsprachige Bücher, Englische Bücher, … Plus…
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - Teaching Reading: A Balanced Approach for Today's Classrooms
EAN (ISBN-13): 9780072360707
ISBN (ISBN-10): 0072360704
Version reliée
Date de parution: 2003
Editeur: McGraw-Hill Humanities Social
736 Pages
Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2007-01-10T03:42:32+01:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-08-19T23:43:46+02:00 (Paris)
ISBN/EAN: 0072360704
ISBN - Autres types d'écriture:
0-07-236070-4, 978-0-07-236070-7
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: fühler, walther maria, farris
Titre du livre: teaching reading balanced approach today classrooms
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Dernier livre similaire:
9780316031271 Title: Teaching reading (J. Estill Alexander (Editor).)
< pour archiver...