- 5 Résultats
prix le plus bas: € 2,83, prix le plus élevé: € 36,00, prix moyen: € 11,73
1
Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System Joseph Michelli Author
Commander
sur BarnesandNoble.com
€ 36,00
CommanderLien sponsorisé

Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System Joseph Michelli Author - nouveau livre

ISBN: 9780071773546

NEW YORK TIMES AND WALL STREET JOURNAL BESTSELLER! “Like any business, a hospital must be true to its core values in order to succeed. ‘Trickle-down values’ start at the… Plus…

new in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
2
Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System: Leadership Lessons for ... Experience from UCLA Health System EBOOK - Michelli, Joseph, PhD
Commander
sur Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 11,04
Envoi: € 3,001
CommanderLien sponsorisé

Michelli, Joseph, PhD:

Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System: Leadership Lessons for ... Experience from UCLA Health System EBOOK - edition reliée, livre de poche

2011, ISBN: 9780071773546

McGraw-Hill Professional, Gebundene Ausgabe, 320 Seiten, Publiziert: 2011-06-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9780071773546, 1.22 kg, Medizin, Kategorien, Bücher, Recht,… Plus…

Gut Frais d'envoiGewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Bear Book Sales
3
Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System by Joseph A. Michelli - Joseph A. Michelli
Commander
sur BetterWorldBooks.com
€ 5,26
CommanderLien sponsorisé
Joseph A. Michelli:
Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System by Joseph A. Michelli - livre d'occasion

ISBN: 9780071773546

The internationally bestselling author of "The Starbucks Experience" reveals how UCLA Health System achieves the highest levels of excellenceand explains how business leaders in any indus… Plus…

used in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
4
Commander
sur ZVAB.com
€ 2,83
Envoi: € 13,311
CommanderLien sponsorisé
Joseph Michelli:
Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System - edition reliée, livre de poche

2011, ISBN: 0071773541

[EAN: 9780071773546], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 13.31], [PU: McGraw-Hill], COMPANY PROFILES CUSTOMER SERVICE LEADERSHIP MANAGEMENT MOTIVATIONAL ADMINISTRATION & MEDICINE, Books

NOT NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 13.31 Books From California, Simi Valley, CA, U.S.A. [939515] [Rating: 5 (von 5)]
5
Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Custo
Commander
sur ebay.com
$ 3,84
(environ € 3,50)
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Custo - livre d'occasion

ISBN: 0071773541

Publisher : McGraw-Hill Education. Product Category : Books. First Edition : False. Condition : Good. Publication Date : 2011-05-24. Festpreisangebot, [LT: FixedPrice], [PU: McGraw Hill]

98.8. Frais d'envoiVersandkostenfrei, Versand zum Fixpreis, 727** Tontitown. (EUR 0.00) ggiezgg

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System: Leadership Lessons for ... Experience from UCLA Health System EBOOK

The internationally bestselling author of "The Starbucks Experience" reveals how UCLA Health System achieves the highest levels of excellenceand explains how business leaders in any industry can get the same results

Informations détaillées sur le livre - Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System: Leadership Lessons for ... Experience from UCLA Health System EBOOK


EAN (ISBN-13): 9780071773546
ISBN (ISBN-10): 0071773541
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2011
Editeur: McGraw-Hill Professional
301 Pages
Poids: 0,607 kg
Langue: Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-07-05T16:30:10+02:00 (Paris)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-12-02T06:27:53+01:00 (Paris)
ISBN/EAN: 0071773541

ISBN - Autres types d'écriture:
0-07-177354-1, 978-0-07-177354-6
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: michel jose, lynda page, david hair, joseph michelli, david feinberg, william kaiser, william lawrence, day, kaiser simon
Titre du livre: customer experience, the new leadership, crea leadership, class, crea lea, the system the world, das ibm system 370 168, creating, health


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9780071804561 Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System (Unabr..., Hörbuch, Digital, 576min (Joseph Michelli)


< pour archiver...